27. hét

 2010.03.08. 21:43

Újabb hét kezdődött, megint picivel közelebb kerültünk a nagy találkozáshoz! :-) Kicsit ellentmondásosak az érzéseim a szüléssel kapcsolatban. Nem félek a fájdalomtól, nem erről van szó. Inkább arról, hogy most olyan jó érzés terhesnek lenni, bár néha kellemetlen, de összességében nagyon élvezem. Hiányozni fog. Közben meg úgy várom, hogy mikor vehetem már a kezembe, mikor babázhatok végre... Szeretném már magamhoz ölelni, megpuszilgatni, gyönyörködni benne... Dani is szinte mindennap elmondja, hogy milyen izgatott, és hogy mennyire várja, hogy megszülessen a kistestvére. Kapott ma egy matricás könyvet az emberi testről. (Összegyűlt a 10 pontja.) Persze hogy az első matrica amit beragasztott, az a pici baba volt a mama pocakjában. :-)

Kicsit nyűgös vagyok most, mert rettenetesen fáj a térdem. Egyébként is térdfájós vagyok, nagyon kell vigyáznom, hogy ne terheljem túlzottan, úgyhogy nem újkeletű a probléma. Most valószínűleg azért kezdett el fájni, mert mivel nehezemre esik hajolni a pocakomtól, ezért az utóbbi időben inkább leguggoltam a hajolás helyett. Ráadásul a súlytöbblet sem tesz jót neki, illetve terhesség alatt az ízületek is megváltoznak "fellágyulnak", így készülnek a szülésre, hogy a medence ki tudjon tágulni. Na szóval a lényeg, hogy alig bírok lépcsőzni, vezetni... kínlódok. Egyelőre csak fáslizom, orvosnál nem voltam még. Gondolom erre se nagyon fog tudni semmilyen krémet adni, amit baba mellett lehetne használni. :-((

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr161822549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fém fatál 2010.03.09. 14:21:35

Szia!

A terhességgel kapcsolatos érzelmeidet NAGYON meg tudom érteni. IMÁDTAM terhesnek lenni. :))) Mondjuk szülni is. :) Fájt, meg minden, de életem legszebb (legmeghatározóbb) élményei voltak.
A térded. Hát igen, ez a dolgok hátulütője. Nekem a medencecsontom fájt pokolian, a harmadik trimeszter elejétől fogva. Semmit nem tudtam csinálni miatta, de a legviccesebb (hahaha...) az volt, hogy ha oldat feküdtem (máshogy egy idő után nem is tudtam), akkor nem tudtam egyedül felkelni, mert a fájdalomtól képtelen voltam szétnyitni a lábaimat és felemelni a felül lévő lábamat. A férjem nyitotta-csukta, hát, "fasza vót". :(
Viszont a doki felírt rá kalciumot. Nem hittem benne, de valami csoda folytán segített. Talán kérdezd meg legközelebb, hátha ajánlja és hátha segít a térdeden is. (Gondolom Béres Porcerőt nem szedhetsz most, de nekem az tette rendbe a térdemet nemrég a sportsérülés után. Pedig abban sem hittem :)))
süti beállítások módosítása