Bicaj :-)

 2010.03.09. 21:48

Nem tudom mi van van ma, front vagy valami más??? De egész álló nap azt kérdezgette tőlem mindenki a munkahelyemen, hogy meddig dolgozom még? Na most vagy az van, hogy akkora lett a pocakom, hogy lassan "mindenórás"-nak nézek ki, vagy egyszerűen csak szabadulni akarnak tőlem... :-DDD

Elmaradt a délutáni logopédiai foglalkozásunk, úgyhogy kicsit lazább napunk volt. Végre elvittem Brúnót az állatorvoshoz, mert lejárt az oltása. Az volt a dologban az izgalmas, hogy biciklivel mentünk! Pár napja takaríttattam ki a kocsimat, nem volt kedvem összeszőrözni, ezért döntöttem a sportosabb megoldás mellett. :-) Félúton már kicsit megbántam, iszonyú hideg volt. És bár nincs túl messze, nem is a szomszéd utcában van, fárasztó volt, fájt a térdem, de leginkább ráfagytam a bringára. Időnként igaza van annak, aki azt gondolja, hogy lóg egy deszkám... a 7. hónap elején, 0 fokban csak egy lökött tyúk biciklizget... :-DDD

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr511826970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kaila (törölt) 2010.03.10. 18:26:42

Bizony-bizony... ráadásul pocakosan nem is ajánlott... Máskor inkább sétáljatok egy nagyot... ;)

lighthouse · http://www.lighthouse.blog.hu 2010.03.10. 20:37:27

De cukik vagytok, én csípem az ilyen laza kismamákat :D

allisc 2010.03.10. 22:27:47

@Kaila: Sétálni messze van. Pocakosan miért nem ajánlják a biciklizést? Azt tudom, h az ugrálást, lovaglást... nem lehet, nehogy kinyíljon a méhszáj. De a biciklit miért?

allisc 2010.03.10. 22:30:00

@lighthouse: óóó pedig kifejezetten visszafogott vagyok. :-) Danival 6 hónaposan még fociztam. :-))) De úgy ám, h a csapattársaim nem tudtak a terhességemről. Aztán utolsó meccs után, mikor elbúcsúztam volt nagy döbbenet :-))))

Libelle · http://penzeszsak.blog.hu/ 2010.03.12. 00:59:09

@allisc: ha jól tudom egészségügyi okai nincsenek a tiltásnak, csak nagyon balesetveszélyes. Nagy pocakkal máshová kerül a súlypontod, és egy esésnek súlyosabb következményei is lehetnek.
süti beállítások módosítása