Hosszú hétvége

 2010.03.15. 21:03

Pár napot kihagytam a blogban, de ennek semmi különösebb oka nincs, legfeljebb a lustaságom. Persze mondhatnám, hogy fáradt voltam, meg nem volt időm, ami igaz is, csak nem hangzik jól. :-D Inkább töredelmesen bevallom, hogy nem volt kedvem hozzá.

Három napos hosszú hétvége volt, de valami rettenetesen gyorsan eltelt. Itt voltak a szüleim megint, úgyhogy a szokásos program volt, segítettek, amiben tudtak. Apu betonozott, szerelgetett, anyu takarított, hűtőt leolvasztott, főzött... én meg hol itt hol ott segédkeztem nekik. De annyit dolgoztak, hogy még nézni is fárasztó volt. Megfürdettem Brúnót anyu segítségével, meg kitakarítottam az akváriumot, úgyhogy az állatok is rendben vannak egy időre.

Damika élvezte a nagy sürgést forgást. Szereti ha itt vannak a mamiék, valahol mindig láb alatt van, próbál segíteni. :-D Az ablakpucolás a kedvence a házimunkák közül. Remélem megmarad ez a jó szokása addigra is, mikor már fel merem engedni a létrára, mert így egyelőre csak 1 méter magasságig "tiszták" az ablakok. :-DDD

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr341842900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása