Álomsuli

 2010.03.18. 22:14

Már megint beadta az unalmast a számítógépem, ezért nem tudtam posztot írni tegnap. Ma már végre minden jó és szép, köszi-köszi a jótündéremnek! :-))

Sajnos továbbra is függőben van a sulikérdés, pedig azt reméltem, hogy ilyenkorra már jóhíreim lesznek. Leírom azért a fejleményeket, csak hogy szorítsatok továbbra is!

Azt írtam már, hogy felvettem a kapcsolatot az "álom" sulival. Utánaérdeklődtem a támogatásnak, és úgy tűnik nem lehetetlen, hogy kifizesse az önkormányzat. A szüleimmel is megbeszéltem a dolgot a hétvégén, és azt mondták, hogy mindenképpen próbáljuk meg, még ha nem is sikerül a támogatás, ők segítenek, ezen nem múlhat Dani jövője.

Kedden tehát ismét hívtam őket, szerdán már el is mentünk megnézni a sulit, illetve ők is kíváncsiak voltak Danira. A leendő tanító néni egy félórát játszott/foglalkozott vele, hogy felmérje a képeségeit. Én nem voltam bent, de utólag beszámolt róla, megdícsérte Danit, nagyon ügyes volt. Aztán jött a hidegzuhany, sajnos a 15 fős osztályba 25 gyerek jelentkezett, ezért egyáltalán nem biztos hogy fel tudják venni. Csütörtökön lesz döntés, legkésőbb pénteken felhívnak. Ma délben csörgött a telefonom, a tanítónéni hívott, újra menjünk be, mert egy fejlesztő pedagógus és a magyar tanár is szeretné megnézni. Úgyhogy a jó hír, hogy nem szórták ki azonnal Danit, de még holnap izgulhatunk tovább.

Míg szerdán ott voltunk, bár bemutató órát nem láthattunk, de bepillanthattam az iskolai életbe. Totálisan el vagyok ájulva tőle... annyira barátságos, pozitív kisugárzása van a sulinak, mintha egy hatalmas család élne ott. Fiatal tanárok, mindenki mosolyogva előre köszön, a tantermekben csak a tábla a falon emlékeztet arra, hogy ez egy iskola, minden teremben tv, dvd lejátszó, számítógép, pihenőkuckó, valamilyen kis háziállat (akvárium/hörcsög/gekkó/papagáj...). Dani azóta azzal nyúz, hogy oda szeretne járni, ahol a szép kis sárga papagáj volt :-). Benéztünk a zeneterembe is, mindeféle hangszerek, Dani rögtön meg akart tanulni zongorázni és dobolni :-DD Az udvaron klassz játszótér, ott is elidőztünk egy félórát. Mindketten le voltunk nyűgözve, hogy ilyen is lehet egy iskola!

Jajjjj annyira nagyon szeretném, ha sikerülne!!!!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr531851015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirama 2010.03.19. 08:15:08

Továbbra is szorítunk! De most még jobban, mert ez tényleg egy álomsuli lehet! :)
Szüleid nagyon aranyosak! :)
süti beállítások módosítása