Izgulunk tovább :-(

 2010.03.19. 21:51

Továbbra sem tudok semmi biztosat suli ügyben. :-( Sajnos csak március végére vagy április elejére ígérték a végleges döntést. Nagyon sok gyerek jelentkezett, és mindenkit személyesen megnéznek.

Voltunk ma is, egy újabb beszélgetésen. Félórával hamarabb értünk oda, a gyerekek épp kint voltak az udvaron, nagyon szép idő volt. Ahogy beléptünk a kapun, Dani azonnal elvegyült az iskolások között. Az igazgatónő köszönt rám az udvaron, kérdezte hol hagytam a fiam, és elképedt mikor látta, hogy már ott focizik a többiekkel. :-)

Később aztán szóltak, hogy mehetünk, Danit kézenfogta a tanítónéni és elmentek "ismerkedni". Én pedig az igazgatónővel beszélgettem addig. Részletesen kíváncsi volt Dani előéletére, és a mostani állapotára. Úgy érzem kölcsönösen szimpatikusak voltunk egymásnak, nagyon jót beszélgettünk. Majd visszahozta a tanítónéni Danit, őt kérdeztem, hogy nehezek voltak-e feladatok, de csak félvállról válaszolt, hogy nem, és már rohant is az udavarra játszani tovább.

Minél több időt töltünk a suliban, engem annál jobban elvarázsol. És Dani is szemmel láthatóan imád ott lenni. Még az oviban is beszámolt róla, mennyire tetszik neki. :-D

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr981855492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása