Szenilis a kismama :-)

 2010.03.29. 22:17

Ez megint egy jó hosszú nap volt... Reggel fél 6-kor kellett kelnem, mert tegnap elfelejtettem megsütni a sütit. Merthogy nálunk a munkahelyemen az a szokás, hogy a hétfői csoport megbeszélésre mindig hoz valaki egy kis saját készítésű házisütit. Most én voltam a soros, és bevásárlásnál még megvettem a hozzávalókat, de megsütni vasárnap elfelejtettem, úh kelhettem hajnalban. Tényleg van abban valami, hogy a kismamák feledékenyek. :-)

Napközben munka, délután gyógypedagógus, este pedig a kollégákkal bowlingozni voltunk. Bevallom, nekem ez utóbbi már nehezemre esett, de Dani annyira élvezi, hogy nem akartam megfosztani ettől. Valószínűleg most jó ideig nem fogunk többet menni, ez volt az utolsó alkalom. Dani nagyon elemében volt, hihetetlenül jól érezte magát. Olyan büszke voltam rá, hogy mindenkivel dumált, játszott, összepacsizott... imádom hogy ennyire nyitott, barátkozós kisfiú! :-)

Este 9-kor értünk haza, úgyhogy hulla vagyok. :-(

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr701879368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása