Nosztalgia

 2010.04.09. 21:37

Hatalmas élményben volt ma részem. :-) Egy exkollégámmal szerettem volna délután összefutni, de épp nem ért rá, mert egy kerti partin volt a régi főnökömnél. De meginvitáltak, hogy csatlakozzam én is. Némi rábeszélés után engedtem az "erőszaknak" és elmentem. Kiderült, hogy a régi cég magjából egy új céget indít a volt főnököm, és ennek a nyitóbulijára csöppentem spontánul. Egy csomó ember ott volt a régi kollégáim közül, csupa régi kedves arc, és mindenki akkora szeretettel fogadott, hogy az már megható volt. :-) Nosztalgiáztunk a régi szép időkről, beszélgettem a régi kollégákkal, nagyon jól éreztem magam. Szorítok nekik, hogy sikerüljön, beinduljon a régi-új cég! Picit irigy is vagyok, hogy én egyelőre nem lehetek köztük... :-DDD

János elvitte ma ovi után Danit pár órára. Nagyjából zökkenőmentesen ment. Persze azért megint nem tartotta be a kérésem, megint a mekibe vitte kajálni Danit, ahogy a legutóbb is. Mikor szóvá tettem, úgy tett mintha nem emlékezne, hogy akkor is oda vitte. A másik amin fennakadtam, hogy elvitte egy ruhaüzletbe és vett neki egy új pólót, mert ami Danin volt, azon volt egy pici folt. Alapvetően örülnöm kéne, hogy vesz neki ruhát, de ez felesleges pénzkidobás volt. Ebben a méretben hosszú ujjú pólója kb 15 darab van, vett egy 16.-at, semmi szükség nem volt rá. Itt a jó idő, már nemigen tudja hordani, őszre meg tuttira kicsi lesz. Vagy vett volna egy számmal nagyobbat, hogy a következő szezonban ki tudja használni Dani, vagy vett volna rövidujjút, azokat mindet kinőtte és kellene a nyárra. Egyrészt azt hajtogatja János hogy nincs pénze azért nem fizet többet, másrészt totál felesleges dolgokat vesz a gyereknek előzetes megbeszélés nélkül. Ezzel aztán egy picit sem segített Danin, max megnyugtatta a saját lelkiismeretét.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr981910746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása