Teher

 2010.04.10. 23:04

Pörgős napon vagyok túl, és ma éreztem először komolyabban, hogy teher a pocakom. Délelőtt házimunkáztam, takarítottam, majd elmentünk Danival bevásárolni. Nagyon nehezen bírtam a vásárlást, feszült-fájt a hasam, alig vártam hogy hazaérjünk és leüljek. :-( Picit pihentem aztán folytattam a házimunkázást, főztem, de gyakran le kellett ülnöm. Az esti kutyasétáltatásnál is többször meg kellett állnom, mert befeszült a hasam, fájt a derekam. Úgy látszik eddig tartott a gondtalan terhesség, jönnek a nehezebb napok. Végülis, most tartok a 7. hónap legvégén, már csak 2 hónap van a szülésig (remélem), örülhetek, hogy eddig is ennyire jól viseltem.

Azért írtam, hogy remélem, hogy 2 hónap van a szülésig, mert a környezetemben egy csomó kismama szült meg sokkal hamarabb, mint kellett volna. Ketten is 6,5 hónapra, egy 6 héttel hamarabb és ketten 3 héttel előbb. Valami van a levegőben, amitől sietős lett a babáknak... :-( Remélem mi kitartunk amíg kell! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr581910784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kaila (törölt) 2010.04.11. 18:58:46

Csilla!
Figyelj ezekre a jelekre! Nem szabad elbagatellizálni! semmi nem lehet annyira sürgős és fontos, hogy ne lazíts... Én nem figyeltem és a 36. héten már kétujjnyira nyitva voltam...
Magnézium és pihenés! A házimunka pedig le van sz*rva... (ok, főzni kell, de ha a lakás nem ragyog.. na, bumm!)

allisc 2010.04.11. 22:26:14

@Kaila: Az a baj, hogy nem megy, hiába határozom el, hogy pihenni fogok, mindig keresztbehúzza valami. :-(
süti beállítások módosítása