Kellemes vasárnap

 2010.04.11. 22:08

Az az érzésem, hogy nem itthonról, ágyból párnák közül fogok elindulni a kórházba szülni... :-) Sokkal valószínűbb, hogy valamelyik játszótérről, gyerekprogramról... de ha mégis itthonról akkor minimum a fűnyírást leszek kénytelen félbehagyni miatta... :-)

Ehhez mérten, a mai napot fűnyírással kezdtem, fitten üdén 7 hónapos terhesen. Utána átjött a szomszéd segített megcsinálni a gyepszellőztetést. Ezúton is KÖSZIKÖSZI!!! :-) Majd elmentünk Danival a csodák palotájába - megint. Pár hete voltunk először, akkor már agyondícsértem, most sem tehetek másképp. Déltől este hatig megállás nélkül loholtam a gyerek után, játéktól játékig, előtte-utána még egy nagyott játszott és biciklizett a Millenárison... Szóval mire hazaértünk, "kellemesen" elfáradtam. Nem úgy mint Dani, aki még az esti kutyasétáltatásnál is úgy rohangált, mint akit felhúztak. :-) Van bennünk valami közös, ami az energiákat illeti. :-DD

Jaa és majdnem elfelejtettem, isteni lett a gesztenyés süti, amit sütöttem! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr981916395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása