32. hét

 2010.04.13. 22:38

Picúrkámmal megkezdtük a 32. hetet. Huh, most már vészesen gyorsan telik az idő. Az orvosom szerint a 37. hét után bármikor nyugodtan szülhetünk. Az már alig több mint 1 hónap!!! Persze én azért szeretném kihúzni a hivatalosan kiírt időpontig, csak hát nem épp a nyugalomról meg a pihenésről szól az életem, úgyhogy szerintem nem sok esélyem van. Majd azért igyekszem benntartani a kiscsajt a végsőkig. :-) Ma voltam az orvosomnál, de most nem volt vizsgálat csak beutalókat adott, meg a továbbiakat beszéltük meg.

Mostantól kellene vezetnem naplót a magzatmozgásokról. Ez azt jelenti, hogy minden nap egyszer 1 órán keresztül figyelnem kell a babát, és számolnom hányszor mozdul meg. Persze ennek csak akkor van értelme, mikor ébren van, általában étkezés után javasolják. Csak az a bökkenő, hogy nekem nincs időm naponta 1 órát ülni, és semmi másra nem figyelni. Mert ha bármi mást csinálok közben, akkor meg biztos, hogy nem minden mozgást veszek észre... Erre azt mondta a doki, hogy akkor lefekvés után számoljak, na de ha lefekszem, 10 percen belül már alszok, úgyhogy ez is kilőve. Nem tudom, hogy ezt hogyan fogom megoldani. :-DD

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr941919276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása