33. hét

 2010.04.19. 22:58

Most már csak 8 hét van hátra... uh, nagyon hamar el fog telni a hátralévő idő. Érdekes kettős érzésem van a szüléssel kapcsolatban, egyrészt úgy érzem hamarabb fogok szülni a kiírt időpontnál (ezt már írtam), másrészt pedig nagyon messzinek tűnik még. Valahogy nem hangolódtam rá még a nagy napra, nem vagyok kész az előkészületekkel. Még dolgozom, a hétköznapok jelentős részében a munkahelyi dolgok foglalkoztatnak. Ma utánaérdeklődtem, hogy mi mindent kell elintéznem a szülés előtt, de főleg után. Hát nem lesz egyszerű... és nem tudom egyelőre hogyan oldom majd meg. Anyuékat valószínűleg nem tudom megbízni ezzel, mert nem tudnak kiigazodni a budapesti forgalomban. Na de majd kitalálom még addig. :-)

Borzalmas éjszakám volt a tegnapi. Éjfél körül aludtam el, de kb óránként felébredtem, majd hajnal 4 után már egyáltalán nem tudtam viszaaludni. Sehogy sem volt kényelmes, akárhogy fordultam, valahol fájt, zsibbadt. Ez már a végső nyűgös időszak, amikor sem feküdni, sem ülni, sem állni, sem sehogy sem jó. Ehhez mérten voltam álmos egész nap. :-( Aztán eljött az este, és elmúlt. Most nincs kedvem lefeküdni, mert tudom, hogy megint jön az éjjeli nyűglődés. Előre is elnézést kérek, de úgy látszik egyre többet fogok nyafogni. :-(

Jánossal kapcsolatban is van új fejlemény. Meghozta a bíróság az ideiglenes intézkedést a gyerekláthatással kapcsolatban. Egyáltalán nem örülök a döntésnek, és nem értem, hogyan fog ez működni. Páratlan héten péntek délután, páros héten pedig péntektől vasárnapig az övé. A legnagyobb gondom a hosszú hétvégével van. Jánosnak gőze sincs arról, milyen napi feladatokat kell Danival csinálni, de a bírósággal elhitette, hogy több éves tapasztalata van benne. Nemhogy tapasztalata nincs, de eszközei sem hozzá. A másik meg hogy minden péntek délután az övé, ami egyrészt a gyerek egyetlen pihenőnapja, tehát én csak dolgozom vele, de nincs egy olyan szabadnapunk, amin csak játszunk. Másrészt ez azt jelenti, hogy egyszer sem tudok elmenni Danival egy teljes hétre (hétfőtől vasárnapig) vagy teljes hétvégére (péntektől vasárnapig) sehová, mert minden péntek délután itthon kell lennie. És ezt hogy??????

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr221935907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirama 2010.04.20. 11:02:27

Van egy olyan érzésem, hogy nem mindig fog élni a jogával!!! Kizárt dolog, hogy ő minden pénteken elvigye magával Danit! Eddig sem vitte el minden héten, sőt...
Azt nem tudni, hogy fog-e szólni Neked, ha mégsem viszi el pénteken, hogy Te is tudj tervezni előre. (egyébként ez lenne a minimum, hogy szól majd Neked, de nála... :(

Fém fatál 2010.04.20. 22:00:59

Szia!
Gratula az önfegyelemért. Akármennyit "nyavalyogsz", akkor is egy tökös csaj vagy. :)

A jövő miatt meg ne főjön a fejed. Egyrészt, ahogy a kínai mondja: azon a hídon majd akkor fogok átmenni, amikor odaérek.
Másrészt, és ez talán kicsit cinikusan (?) hangzik, de lenne rá egy fogadásom, hogy mikor a pici megérkezik közétek, néha neked is jól fog esni egy-egy pihentető hétvége, amikor csak a babával törődhetsz.

No meg, szerintem sem fogja túl sokszor elvinni, főleg, ha bekattan Daninál a féltékenységi roham, és juszt is ott akar majd melletted ülni, nehogy kimaradjon valamiből. Akkor aztán apa kapkodhatja a fejét, hogy miért nem akar vele menni a gyerek... :))

Szerintem az a te legnagyobb "hibád", hogy mindent te akarsz csinálni, kézben tartani, irányítani, befolyásolni, minden pillanatban 110%-on teljesíteni. A Jánostól kapott pofon úgy hatott rád, mint Clark Kentre a kriptonit. Szuper(wo)man lettél. Soha többet nem akarsz, nem mersz kiszolgáltatott és gyönge lenni, és úgy érzed, csak az van jól megcsinélva, amit te magad csinálsz meg. (Ez nem kritika, csak én így érzem a blogod olvastán)
2 gyerekkel az élet nagyon más lesz, mint eggyel... nem riogatás, csak tény. Mikor sikerül kialakítani az Új Napi Rutint, akkor már könnyebb lesz, de addig komolyan próbára fog tenni téged is és Danit is.
Ne haragudj majd nagyon magadra, ha néha azt érzed, hogy kimerültél, fáradt és nyúzott vagy, és ha ilyenkor akár csak egy órára is apa elviszi Danit, merd jól érezni magadat, pihenj, lazíts és ne azon gondolkodj majd, hogy mit csesz el éppen Mr. Tökéletes Apa Vagyok, Tetszik Látni, Bíró Nő?!

Jaj, de jó lesz, ha megérkezik a pici... irigy vagyok ám! :)))

allisc 2010.04.20. 22:15:45

@Mirama: Naná hogy nem fog szólni. Apának csak jogai vannak, kötelessége az nincs...

allisc 2010.04.20. 22:30:19

@Fém fatál: Félelmetes vagy :-))))) Tudod hányszor kaptam meg, amit írtál??? Hogy túl maximalista vagyok, és csak az van jól, amit én csináltam meg... Egy dologban tévedsz, nem a János "pofonja" váltotta ki belőlem, hanem gyárilag vagyok ilyen. És az a baj, hogy nem csak magammal szemben ilyen nagyok az elvárásaim, hanem a környezetemmel szemben is. Lásd pl Danit. Szegény gyerkőc nem kis nyomás alatt van ám mellettem, de a következetesség és a magas elvárások a "betegsége" szempontjából csak jót tesznek neki. Apa nemtörődömsége, lustasága, felelőtlensége pedig régen is az idegeimre ment.
Abban tévedsz, hogy jót fog tenni, ha a pici születése után lesznek Dani nélküli szabad napjaim. Most se bírom ha nincs velem, és nem hiszem hogy ez változni fog a pici miatt. Pont ma mondta (megint) Dani vacsora közben, hogy nagyon örül a kistestvérének. :-) Én egy cseppet sem bánnám, ha nem lenne kedve apához elmenni, és inkább velünk marad itthon.

Fém fatál 2010.04.20. 22:38:58

Oké, helyes, örülök neki, ha tévedek. :)
Nekem nagyon nehéz volt rákényszeríteni magamat arra, hogy elhiggyem: más is meg tudja csinálni. Máshogy mint én, de nem feltétlenül rosszabbul. (persze én máig meg vagyok győződve arról, hogy rosszabbul... :))) Pedig én nem is vagyok maximalista. Inkább amolyan hedonista-féle. Én már a "vége felé járok" a gyerekprojektnek. Lassan felnő az egész alom. És én kezdem élvezni, hogy nem csak anya vagyok, hanem nő, sőt, ember is. Az utóbbi években ezt egészen elfelejtettem, olyan jól ment az igavonás, hogy most egész furcsa, ha éppen nincs a járom a nyakamon. :)
süti beállítások módosítása