"Anya, elaludtam!"

 2010.04.20. 22:04

Hihi, Dani ebben a pillanatban kiabált le az emeletről, hogy: "Anya, elaludtam!" :-DDD Egyszer még megzabálom a kölköt, ez tutti. :-) Az viszont kevésbé vicces, hogy fél 11-kor még nem alszik. De egyszerűen nem tudok vele mit csinálni, az oviban alszik egy nagyot ebéd után, és így este nem álmos. Bezzeg reggel, félórát könyörgök, hogy legalább a szemét nyissa ki. :-D Egyébként tiszta anyja (ebben is), én is késő éjjelig fent vagyok, aztán reggel sírok mikor csörög az óra.

Volt ma még egy aranyos beszólása. Már kezdi megszokni, hogy a pocakom miatt jópár dolgot nem tudok megcsinálni, ilyenkor megbeszéljük, hogy ha megszületett a kistestvére, majd utána újra. Tegnap kapott egy játék szintetizátort, összegyűlt a 10 pontja, de nagy bánatára nem tudok zongorázni. Erre ma megkérdezte, hogy ha megszületett a baba, akkor utána fogok tudni zongorázni??? :-DDD

Nem tudom mi van most, eddig hulla fáradtan üveges tekintettel ültem esténként a számítógép előtt, ma meg pörgök mint a búgócsiga. Munka után, vagyis logopédus után, miután hazaértünk, mellesleg kitakarítottam a lakást, mostam-teregettem-vasaltam... Remélem ez még nem a szülés előtti fészekrakó pánik, az még túl korai lenne. Viszont most hirtelen dúl bennem az energia. :-) Ennek örülök, kicsit megint a régi vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr511938546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása