"Nagyon fognak hiányozni!"

 2010.04.25. 22:52

Jajjj de jó volt ez a hétvége!!! :-)) Mindkét nap kirándultunk, jókat játszottunk, de sikerült a házimunkákat is megcsinálnom, sőőőőt még aludni is tudtam délután! Feltöltődtem, kicsit olyan volt, mintha nyaralni mentünk volna. Holnap újra munka, de az tartja most bennem a lelket, hogy már csak 2 hétig.

Dani kedvenc barátjával voltunk ma a Duna parton. Nagyon jól érezték magukat a gyerekek, mi pedig tudtunk végre beszélgetni kicsit a barátnőmmel. Édes volt Dani, mikor elmentek, a könnyeivel küszködött mert "nagyon fognak hiányozni..." :-) Sajnos messze laknak, és keveset tudnak találkozni. De ha minden jól megy, nyáron talán többet látják majd egymást.

Megdöbbentett Dani, hogy milyen gondolatok járnak a kis fejében. Mostanában többször kérdezgetett a halálról, és én elmagyaráztam neki, amit úgy gondoltam tudnia kell. Ezúttal azonban azt kérdezte tőlem, mi lesz vele, ha én meghalok. Szegénykém attól fél, hogy egyedül marad, ha történik velem valami. Próbáltam megnyugtatni, hogy ne aggódjon nem fogok meghalni, és mindig vigyázni fogok rá, megígérem. Láttam rajta, hogy komolyan aggódik emiatt. :-(

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr921951414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirama 2010.04.26. 10:01:23

Egyem a kis szívét! De aranyos!
Unokahúgom 7 éves és kb. 1 évvel ezelőtt egyfolytában azon aggódott, hogy anyukája meg fog halni! :( (nem tudni honnan szedte ezt, vszínű vmit hallott, látott, és az hozta ki belőle) Szerencsére azóta túllépett ezen, elmúlt az aggodalma! De vszínű ebben a korban kezdenek el foglalkozni az elmúlás gondolatával.
Biztos Dani is megnyugszik majd!
(nagyon jó, hogy lesz egy kishúga, ha felnőnek mindig ott lesz majd neki, őrá mindig támaszkodhat; ez bizonyos szinten felelősséget és talán terhet is jelent majd néha a húga számára, de biztos vagyok benne, hogyha a kiscsaj is olyan jó nevelést kap, mint Dani, akkor igazi testvérek lesznek, akik mindig számíthatnak majd egymásra)

allisc 2010.04.26. 21:46:39

@Mirama: Még mára sem múlt el az aggodalma. :-( Lefekvésnél az esti puszi után, mégegyszer megkérdezte, hogy ugye biztosan megígérem, hogy vigyázni fogok rá, és nem fogok meghalni? Kis drágámnak én jelentem egyedül a világot...

Mirama 2010.04.26. 22:27:33

@allisc: Pár napig még biztos, hogy kérdezni fogja. De aztán látja majd, hogy semmi baj nem történik veled, Te ott vagy Neki, és aztán tényleg megnyugszik! :)
És mindezek után már tényleg csak a bókok maradnak! :D Olvastam a mai bejegyzésedet! Micsoda dumája van ennek a kissrácnak!!! Nem semmi! Leveszi majd a lányokat a lábáról! ;)
süti beállítások módosítása