Anya olvadozik

 2010.04.26. 22:01

Soha rosszabbul ne induljon a napom! :-) Reggel ébresztgettem Danit, nagyon nehezen bír felkelni, ezt tuttira tőlem örökölte. Már vagy harmadszor simogattam meg a buksiját, hogy ébresztő, mire kinyitotta a szemét, rámosolyogtam, erre visszamosolygott, és azt mondta: "Gyönyörű vagy, Anya!" :-DDD

És ezt még bírta fokozni este. Megkérdezte, hogy mi mikor fogunk összeházasodni. :-)) Erre mondtam neki, hogy a fiúk nem anyukájukkal szoktak megházasodni, hanem egy kislánnyal. Na jó, akkor majd ha megszületett a kishuga és 7 éves lesz, akkor vele fog megházasodni. :-)) De mondom ez sem jó, mert testvérrel sem szoktunk, hanem majd találkozik egy kislánnyal, akibe szerelmes lesz, és őt veszi el feleségül. Erre ő: "De Anya, én beléd vagyok szerelmes!" :-DDDD

Ezekért a pillanatokért élek, és ezeket nem tudja elvenni tőlem sem János sem senki más...

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr171954106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása