Betegség :-(

 2010.04.28. 22:04

Minden jel szerint beteg leszek. :-( Valószínűleg Dani hozta haza a nyavalyát az óvodából. Ő már napok óta köhög, főleg reggelente, és folyik az orra. Lázas nem volt, és egyébként jókedvű, úgyhogy nem kellett itthon maradnia emiatt. Már reménykedtem, hogyha eddig nem kaptam el, akkor talán megúszom, de ma elkezdett fájni a torkom nekem is, és az orrom is folyik. Mondjuk nem is csoda, hogy elkaptam, mert rengeteget babusgatjuk, puszilgatjuk egymást. :-)) De ez most egyáltalán nem hiányzott. :-( Még a munkahelyemen be kell fejeznem néhány dolgot jövő hét péntekig, csak utána akarok itthon maradni. Úgyhogy össze kell kaparnom magam. Sajnos ezek az ovis bacik olyanok, hogy Daninak szinte megse kottyannak, néhány orrfújással túl van rajtuk, engem meg totál ledöntenek a lábamról. Remélem ez kivétel lesz!

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr711960591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Libelle · http://penzeszsak.blog.hu/ 2010.04.28. 23:25:19

Mielőbbi jobbulást, gyógyulást kívánok! Mit szedsz?

allisc 2010.04.29. 22:16:42

@Libelle: Köszi. Mit szedek? Kb mindent amit lehet, azaz semmit. :-( Terhesség alatt semmit sem lehet ami használna, amit meg lehet az semmit nem ér. Szóval citromos mézes tea, C vitemin, bioparox.
süti beállítások módosítása