Nyavalygós

 2010.04.29. 22:37

Hát nem úszom meg ezt nyavalyát. :-( Egyre rosszabbul vagyok. Fáj a torkom, folyik az orrom, nyomás van a fejemben, hányingerem van... Legalább lázam nincs, az a szerencse. És most megint az van, mint a múltkor, hogy nem szedhetek semmilyen gyógyszert, ami használna is. Amit lehet, azt meg minek, mert semmi hatóanyag nincs benne. :-( Délután aludtam egy picit, de mikor felébredtem sokkal rosszabb volt. Úgyhogy most félek az éjszakától, valószínűleg nem sokat fogok tudni aludni, és az is szenvedés lesz. :-(

Daninak meg úgy tűnik kutyabaja már. Egy-két köhintést leszámítva, egyáltalán nem látszik rajta betegség jele. Túl lett rajta pár nap enyhe köhögéssel és egy kis szipogással. Örülök, hogy őt nem viselte meg, nem bántam volna, ha én is megúszom ennyivel. :-(

Elhoztam ma a laborból a legutóbbi vizsgálat eredményét. Háááát... ezúttal van jónéhány csilaggal jelölt érték. A háziorvosomnak mutattam, azt mondta ne aggódjak nem vészesek az eltérések. Remélem igaza van. Alacsony a vércukrom, magas viszont a fehérvérsejt, a süllyedés, és az összes fajta koleszterin. A vércukor meglepett, mert terhesség alatt általában magas szokott lenni. És sajnos nem kis mennyiségű édességet eszem. Lelkiismeretfurdalásom is van miatta, de nagyon kívánom. Arra számítottam, hogy inkább magas lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr121963125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása