Apás nap

 2010.05.07. 22:28

Vége a munkának. Nagyon fog hiányozni. Még emlékszem abból az időből, mikor Danival voltam itthon, hogy egy idő után szenvedtem attól, hogy a gyerek és a házimunka nem köti le az agykapacitásomat. Nem vagyok egy karrierista típus, mégis szükségem van arra, hogy csináljak valami értelmeset, legyen kihívás. És a pelenkázás meg a főzés nem az, főleg nem hosszú távon. Akkor depressziós is voltam emiatt, míg nem 2 éves kora körül elkezdtem először itthonról dolgozni, majd bölcsis lett Dani és én 4 órában bejártam. Ezúttal majd megpróbálok ennek elébe menni, és nem kivárni míg szenvedek itthon.

Elbúcsúztattak a kollégáim. Nagy meglepetés ajándékot kaptam, először nem is értettem, hogy mi az? Egy három emeletes tortának kinéző szépséges csomag volt, de az látszott rajta, hogy nem ehető, de hogy miből van, az nem esett le. Végül elárulták: pelenkatorta!!! :-DDDD Pelusok szépen összesodorva, és tortaformájúra összerakva, rózsaszín masnikkal átkötve, tetején egy édes plüsskutyával. :-)) Annyira szépen van megcsinálva, hogy sajnálom szétszedni, pedig hát előbb-utóbb az lesz a sorsa.

Dani ma Jánosnál alszik. Borzasztóan rossz érzésem van most emiatt. Tegnap este megbeszéltem Danival, hogy Apa megy érte oviba, és hogy azt akarja, hogy nála is aludjon. Majd elmondtam neki, hogy nem kötelező, az ő döntése, ha ott akar aludni maradhat, ha nem akar, akkor pedig mondja meg Apának és hazajöhet. Egyből azt mondta, hogy nem akar ott aludni, éjszakára haza akar jönni. Majd ma reggel is elmondta mégegyszer ugyanezt. Persze tudtam, hogy nem lesz ez sima ügy. Este felhívtam Danit, de János nem engedte, hogy beszéljek vele, csak úgy ha ki van hangosítva a telefon. Merthogy szerinte a gyereket ellene hangoltam. Végül ebbe nem mentem bele, így nem tudtam Danival beszélni. Később újra próbáltam, de akkor már köszönés helyett közölte velem Dani, hogy maradni akar. Nyilván addigra János már "megvette" valamivel és megbeszélte vele, hogy mint mondjon Anyának.

Sajnos tudom, hogy János nincs jó hatással Danira, és csak összezavarja. János nem azért ragaszkodik az ottalváshoz meg a gyerekláthatáshoz mert fontos neki Dani, hanem bizonyítani akar a környezetének, meg a saját lelkiismeretét akarja megnyugtatni. Mindent megenged neki, ajándékkal "megvásárolja", de az nem érdekli hogy mi szolgálja a gyerek fejlődését, hogy az valóban jót tesz-e neki. Ez nem újdonság, régen is így volt, mikor még itthon lakott, én voltam a sziorú, ő meg ráhagyott mindent, csak hogy könnyebb legyen. Persze Daninak ez bejött, és nagyon apás volt. Viszont az elmúlt több mint félév bebizonyította, hogy következetes nevelésre van szüksége.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr41982823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása