Baleset

 2010.05.11. 22:02

Csúnya balesetet láttunk ma. Pontosabban már csak a végeredményét. Épp orvoshoz mentünk, amikor megelőzött bennünket nagy sebességgel egy autó, majd egy kanyar után eltűnt a szemünk elől, mire odaértünk már csak hatalmas porfelhőt és féknyomokat láttunk ami a bokrok közé vezetett. Azonnal félreálltam és odarohantam. A kocsit nem tudtam megközelíteni mert a bokrok mögött egy kb 3 méteres árokban fejjel lefelé állt meg. A két férfi akkor kászálódott ki, vérzett a fejük, meg itt-ott, de szerencsére komolyabb bajuk nem lett. Nem tudta bevenni a kanyart, mert túl gyorsan ment, először átment a szembe sávba, majd mivel jött autó szemből, visszarántotta a kormányt és ekkor borult az árokba. Cigányok voltak, szerintem külön őrangyaluk volt mára... sőt a szembejövőknek is, meg nekünk is, akiket nem lökött le az útról...

Az ijedtség után az orvoshoz is eljutottunk. Picúrkám jól van, visszafordult a helyes irányba. Továbbra sem vagyok jól, és nem is akarok erről írni.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr901993665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása