Majális

 2010.05.21. 23:05

Ma hajnali 1 óra 43 perckor érkezett meg János emailje, melyben közölte, hogy el akarja vinni a gyereket ma az oviból és holnap hozná vissza. Mivel a reggeli készülődés közben nem olvasok emailt, ezért már csak délben kaptam meg. Tehát Danival sem megbeszélni nem tudtam, sem elbúcsúzni tőle, sem ruhát pakolni neki... ezért nem egyeztem bele. Meg azért sem, mert programunk volt ma délutánra, amit Dani nagyon várt. Helyette felajánlottam neki a hétfőt.

Ma volt az iskolában a majális, mindenféle klassz gyerekprogramokkal. Voltak koncertek (pl. Alma együttes), sokféle játék, falmászás, trambulin, élő csocsó, főzőverseny... Dani nagyon élvezte, gyakorlatilag délután 3-tól este 8-ig szinte nem is láttam őt. :-D Azt láttam csak néha, hogy hol egyik hol másik tanítónénijét kézenfogva húzza magával, vagy éppen valamelyik fa tetejéről integet :-). Sajnos a rendezvény közepe táján jött egy nagy zuhi, ami miatt bent folytatódott. De miután elállt az eső, megint kimentek a gyerekek, mondanom se kell fülig sárosan került elő Dani.

Holnap izgalmas napunk lesz, legalábbis Daninak, mert még sohasem volt esküvőn. :-) Egy közeli barátunknak lesz a lagzija, kíváncsi vagyok, hogyan fog tetszeni neki. Sokat szokta kérdezni, hogy mi az az esküvő és mi történik ott, hát holnap megnézhetjük közelről!

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr482021971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása