38. hét

 2010.05.24. 22:37

Vége a 37. hétnek. Az orvosom szerint most már bármikor szülhetünk. Papírforma szerint még 3 hét van hátra, de ha most születne már nem számítana koraszülöttnek - persze csak ha elérte Picúrkám a 2500 grammot. Azért hogy még véletlenül se legyen olyan egyszerű, délután óta érzem, hogy egyre jobban fáj a torkom. Délelőtt még csak az orrom folyt, de azt hittem allergia, mert a kertben sűrűn szállt a nyárfaszösz. Most viszont már tutti, hogy vmi vírus, vagy baci. :-(( Igazán kibírhattam volna betegség nélkül a szülésig hátralévő kis időt. Valószínűleg borzalmas éjszakám lesz, amúgy se nagyon tudok aludni a pocakomtól, most még ehhez jön, hogy levegőt se kapok és fáj a torkom. Remek.

Ma elvitte János a gyereket az anyjáékhoz. Sikerült megint iszonyúan felidegesítenie. Nem is akarok írni róla, mert megint felhúzom magam rajta. Összefoglalva a lényeg, hogy szerinte Danit terrorizálom. Ő pedig megad neki mindent, amit a gyerek szeretne. Az én szemszögemből ez azt jelenti, hogy a gyereknek itthon be kell tartani szabályokat, nála viszont azt csinál amit akar. És szerinte nála a gyerek végre "kiszabadul" !!!! No comment.

Nagy munkán vagyok (vagyunk) túl a kertben. Ma kivágta a megdőlt fát plusz még néhány tönkrement nagyobb növényt egy jóbarátom. Hálás köszönetem... megintcsak nem tudom mi lenne velem a barátaim nélkül és azt sem, hogyan fogom én ezt viszonozni nekik. Előtte én még levágtam a füvet, utána meg összeszedtem a levágott/lehullott gallyakat. Gyakorlatilag 11-től délután 4-ig dolgoztam a kertben. Iszonyúan elfáradtam...

Megjavult az "a" betűm. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr82028870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása