Már megint

 2010.05.25. 21:38

Hát persze, hogy nem úsztam meg ezt a betegséget, és már megint antibiotikumot kell szednem. Nagyon rossz a közérzetem, fáj a torkom, folyik az orrom, nem kapok levegőt, és nyomás van a fejemben. :-( Nem szeretnék ilyen állapotban szülni, ezért nem tiltakoztam a gyógyszer ellen, bár egyáltalán nem örülök neki.

Ovi után ma elmentünk Danival horgászni a Duna partra. Bár egyetlen porcikám se kívánta most, sokkal szívesebben aludtam volna inkább egyet, de hát megígértem Daninak, és nagyon várta. Szerencsénk volt, sok halat fogtunk, úgyhogy hatalmas volt a lelkesedése. Mellettünk egy apuka a hasonló korú kisfiával szinte semmit nem fogott, a fiam meg minden halat elújságolt nekik. :-)

Ma megpróbálok időben ágyba kerülni, mert semmit sem tudtam pihenni napközben, és hulla vagyok. Reggel 6-kor keltem, elvittem Danit oviba, egész délelőtt az orvosnál ültem, ctg-re várva, utána bevásároltam, elmentem Daniért, lementünk a Dunára, esti szokásos vacsora, fürdés.... mindezt a 9. hónapban full betegen... asszem perceken belül beájulok...

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr242031407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása