Végső stádium

 2010.05.26. 23:22

Úgy érzem, most már a "végső stádiumhoz" értünk. Nagyon nehezen viseltem a mai napot, pedig nem volt megerőltető, és még aludtam is napközben. Estére már nagyon sokszor bekeményedett a pocakom, és fájt is, de ezek még nem "azok" a fájások. Közben meg a kiscsaj iszonyúan rúgkapál odabent, amitől már néha úgy érzem szétszakadok.

Délután az iskolában voltunk Danival, először foglalkozáson, utána szülői értekezleten. Uh, hogy mennyi mindent be kell szerezni a sulikezdésre?!?! Egy oldalnyi listát kaptunk, amin 3 oszlopban vannak felsorolva a füzetek-kellékek-egyebek. A feléről kb azt sem tudom micsoda pontosan. Remélem a papírboltban tudni fogják! :-) De ez még csak az egyik része. Válasszunk 10 féle fakultációból meg 20 féle szakkörből, hogy ezekből hányra és melyikekre akar járni a gyerek. És akkor a napirend, az étkezés, a könyvek... stb. Jajjj de más világ ez, mint az ovi...

Ma János felhívta Danit. Február 22-e óta óta először. Több mint 3 hónap kellett hozzá.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr52034368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fém fatál 2010.05.27. 16:22:05

A kicsit én is betegen szültem. Egy marék zsepivel és orrspray-vel vonultam be a szülőszobára. :) Utána maszkban telt az első hét, de nem lett semmi baj.
Ettől függetlenül, remélem, te addigra kilábalsz!
A pecához gratula, képzelem, apuka milyen arcot vághatott... :)))

János meg... Hát, azt hiszem, erre mondják: no comment.
A "nagyszülők" sem keresik Danit? Gondolom, a baba azóta sem érdekli őket. :(
(Én bezzeg kimásznék a bőrömből, ha pici, szuszogó, puha csomagot abajgathatnék. :DDD

Nagyon drukkolok, és várom a hamarosan érkező Jó Hírt! (És csendesen sárgulok az irigységtől! :)))

Mirama 2010.05.27. 20:01:53

A suli bizony más világ lesz! :-)
Mennyit fog majd csacsogni Neked Dani az első hetekben! Csupa új dolog, új nevelők, új barátok! Biztos nagyon fogja élvezni!

Jánosról inkább nem mondok semmit! :-(

Te pedig vigyázz magadra! És én is nagyon várom már a jó hírt! :)
De jó lesz Neked! Imádom a piciket! :-)

allisc 2010.05.30. 23:02:21

@Fém fatál: Danit én is betegen szültem, de nem volt gond. Mondjuk a vajúdást nem könnyítette meg...
A nagyszülők nem keresik az unokájukat, illetve vszleg a kicsi sem érdekli őket, mert Jánossal egyetemben, ők sem kérdezik meg, hogy vagyunk. Anyukámék viszont már nagyon izgatottak :-)

allisc 2010.05.30. 23:06:14

@Mirama: Már nagyon várja a sulit Dani. Lesz nyári napközis tábor, arra is nagyon készül :-)
A picit már én is várom, mert épp az előbb is majd kirúgta az oldalamat. Aztán majd néhány átvirrasztott éjszaka után visszakívánom a pocakomba :-)))
süti beállítások módosítása