Még 2in1

 2010.05.30. 23:30

Kimaradt néhány nap a bologírásban, elnézést azoktól, akik izgulnak értünk. :-) Semmi különös nem történt, csak nem volt időm, vagyis inkább energiám a számítógép elé ülni.

Csütörtökön délelőtt bevásároltam, főztem, takarítottam, délután pedig megint horgászni voltunk Danival. Este fél 8-kor a fáradtságtól gyakorlatilag elájultam a tévé előtt, míg arra vártam hogy Dani befejezze a fürdést.

Pénteken délelőtt orvosnál voltam, ezúttal eljött velem az a barátnőm, aki bejön velem szülni, hogy legyen egy kis helyismerete és megismerje az orvosomat. Továbbra is minden rendben, az uh szerint kb 2950g a kiscsaj. A doki szerint még nem szülünk, mert a belső méhszáj továbbra is zárt (a külső picit nyitva) és a buksija is magasan van még. Én ezzel szemben időnként úgy érzem, hogy órák vannak hátra. A pocakom már nagyon nehéz, sokszor keményedik, feszül. Nem bánnám ha már nem 2in1 lennénk. :-)

Pénteken délután jöttek Anyuék, és ma mentek haza. A program a "szokásos" volt, szüleim egész hétvégén megállás nélkül dolgoztak én meg próbáltam segíteni nekik. Semmi megerőltetőt nem csináltam, csak hát egész nap reggeltől estig talpon voltam, és iszonyúan elfáradtam.

A betegségem javult egy kicsit, sőt szombaton már szinte teljesen tünetmentes voltam, mára azonban megint jobban folyik az orrom és elkezdtem köhögni. Jó lenne ha a szülésig meg tudnék gyógyulni.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr722043669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirama 2010.05.31. 08:57:05

Tuti biztos voltam benne, hogy megszületett a kishölgy, azért nem írtál! :-)

Vigyázzatok magatokra!

Libelle · http://penzeszsak.blog.hu/ 2010.05.31. 15:11:06

Szorítok értetek, hogy minden rendben menjen, és mire a szülésre kerül a sor kigyógyulj a betegségből.

allisc 2010.05.31. 22:42:38

@Mirama: Neem :-) még megvagyunk. Csak egyre nehezebben bírom. De most már féllábon is...

@Libelle: Köszi, most nekem is ez az egyetlen kívánságom!
süti beállítások módosítása