39. hét

 2010.05.31. 22:53

Enyhén szólva nincs szerencsém a betegségekkel mostanában. Mára még rosszabbul lettem, nagyon fáj a légcsövem és a tüdőm, hangom alig, full taknyos vagyok, köhögök. :-((( Voltam a háziorvosomnál, persze pont nem rendelt, úgyhogy a gyerekorvos nézett meg. Ma fejeztem be az antibiotikum kúrát, ezért baci nem lehet, szerinte ez most egy vírusfertőzés, a múlt hetitől teljesen függetlenül felülfertőződtem. Frankó. Így most nagyon nem szeretnék szülni, úgyhogy léccci szorítsatok, hogy bírjuk még ki pár napot, amíg legalább a nehezén túl vagyok.

Danival ma gyereknapoztunk. Egyrészt tegnap még itt voltak a Papáék, másrészt gyűlölöm a tömeget és ezúttal nem voltam hajlandó zsúfolt helyre menni. Elvittem délután a kedvenc játszóházába, szerintem ő is jobban érezte így magát, hogy nem kellett várni a játékokra.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr362046445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása