Cseresznye

 2010.06.03. 23:13

Ma voltam az eheti második ctg-n. Grrrrrrrrrrrrrr....... már leírtam két napja a véleményemet, nem ismétlem meg, pedig tudnám fokozni. Fél 1-től fél 4-ig ott ültem a dokinál. És jövő héten kedden-csütörtökön ugyanez. Hacsak nem szülök meg addig gyorsan. :-)

Dani ma cseresznyét evett!!! Hát ezt sem gondoltam volna pár hónapja. Ja, és a hétvégén meg görögdinnyét. De ez utóbbi ismerve az ízlését kevésbé nagy durranás. A cseresznye viszont... fektepálya. :-) Kimagoztam neki, aztán nézegette egy darabig furán, de végül a pontért hajlandó volt megkóstolni, és meg is ette amit elé raktam. 7 szemet, merthogy 7 éves. :-D Mikor kérdeztem, hogy finom? azt válaszolta, hogy igen, olyan az íze mint az áfonyáé. :-) Arra a kérdésre, hogy ettél már áfonyát?, viszont vigyorgott és azt mondta nem! :-))

Holnap viszi el az apja Danit az óvodából. Elvileg nála is alszik, de Dani már napok óta azt mondogatja, hogy haza akar jönni péntek este, nem akar ott aludni. Ebből már megint balhé lesz. Én direkt rábeszélni a gyereket nem fogom, hogy ott maradjon. Így viszont az apja meg van győződve róla, hogy ellene hangolom a gyereket, sőt megtiltom neki hogy ott aludjon, szerinte még ki is kap ezért. Pedig csak a gyerek szemében megváltozott apa státusza, szereti, de nem bízik benne, itthon mellettem érzi magát biztonságban. Szóval már előre kivagyok a holnapi naptól...

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr572054896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása