Cipőmizéria

 2010.06.05. 23:06

Nagyon felhúztam magam Jánoson. Elvitte ma Danit magával, ez még rendben van, ám vett neki két pár méregdrága márkás cipőt. Tudom, örülnöm kéne hogy vásárol a gyereknek, meg nekem semmi se jó... DE van a gyereknek cipője, nemrég vettem neki, csak mivel picit még nagyobb mint a lába, jobban szereti a régit. Mire a régit kinövi az új pont jó lesz. És van ezenkívül még sportcipője, szandálja, focicpője... stb. Semmi szüksége nem volt nyár elején egy újabb zárt (őszi jellegű) cipőre. A másik pedig amit vett, az egy óvodai benti cipő. Még egy hétig tart az ovi... mi a fenének kell új????

Ellenben János tartozik per pill összesen 540 ezer forint gyerektartással. És soha nem felejti el megemlíteni, hogy neki mennyire nincs pénze, nem tud többet adni, az iskolai tandíjra sem. B....a meg, akkor ne költsön feleslegesen tízezreket gyerekcipőre! Az én értékrendem szerint, a gyerek inkább járjon kopott cipőben, de a tandíjat kifizetem valahogy. Neki fontosabb a cipő mint a tandíj.

Úgyhogy szépen visszaadtam neki a cipőket, és megmondtam neki, hogy nyugodtan vigye vissza a boltba, nincs rá szükségünk. Ha a gyereknek jót akar, akkor segítsen kifizetni az iskolát. És most jöhetnek a kövek, hogy egy hülye hisztis liba vagyok...

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr292059505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Libelle · http://penzeszsak.blog.hu/ 2010.06.06. 13:13:37

Milyen kövek? Milyen hülye hisztis liba? Dehogy! Szerintem pont úgy tettél, ahogy helyes. Ha nem kell cipő, nem kell cipő. Legközelebb talán majd megkérdezi mire van szüksége Daninak, mielőtt valami feleslegeset venne. És mi van a tartozásával? Nem lehet valahogy behajtani?

allisc 2010.06.06. 23:04:06

@Libelle: A tartozást a bíróság fogja eldönteni, mert János nem ismeri el. Ő most annyit fizet, amennyi szerinte a Dani költségeinek a fele. Én is kiszámoltam hogy mennyi a gyerek költségeinek a fele, és a kettő különbözete október óta meghaladja a fél milliót :-( és hónapról hónapra nő, amit persze addig is nekem kell fizetni, amíg a bíróság nem dönt. Ez pedig már ősz előtt nem várható.

Libelle · http://penzeszsak.blog.hu/ 2010.06.06. 23:43:12

Ez nem hangzik túl jól. Gondolom megsürgetni sem lehet a dolgokat. A bíróságok malmai elég lassan őrölnek, bár nem is értem miért. Itt a gyerekekről van szó. Egy kicsit lehetnének gyorsabbak is. Kitartás, kitartás. Úgy hallottam, ha elég sokáig duruzsolod a babádnak hogy szülessen meg végre, meg is teszi :) Próbáld meg, hátha sikerül...

Mirama 2010.06.07. 08:57:47

Visszamenőlegesen is ki kell majd fizetnie a pénzt, amit megállapít a bíróság, ugye???
Ez lenne a minimum!

allisc 2010.06.07. 09:27:07

@Libelle: Sajnos nem lehet megsürgetni. Akkor lehetne ha semmit nem fizetne. De mivel valamennyit fizet, így nem tudok ideiglenes intézkedést kérni a bíróságtól.

allisc 2010.06.07. 09:29:19

@Mirama: Igen, visszamenőleg fél évre ki kell fizetnie a különbözetet, attól a dátumtól kezdve, amikor jeleztem a bíróságon az igényemet a magasabb összegű gyerektartásra.
süti beállítások módosítása