Egyedül

 2010.06.12. 23:15

Most már nagyon szeretnék mihamarabb szülni. Nem gondoltam volna, hogy ma este még itt fogok ülni a számítógép előtt. Ennyit arról, hogy a második gyerek korábban jön, meg hogy a lányoknak sietősebb. Még csak azt sem mondhatnám, hogy lusta a lányom, merthogy időnként majd kirúgja az oldalamat, de kifelé nem igyekszik. Pedig már biztosan nagyon össze kell húznia magát, nem lehet valami kényelmes. Még a jóslófájások is ritkultak, igaz ma sokkal többet pihentem mint máskor.

Danit elvitte ma apukám magukhoz. Pénteken döntöttünk így, mert szerintem jobb neki most náluk. Én már alig bírok mozogni, nem tudom őt elvinni sehová, játszani sem tudok úgy vele, ahogy igényli. Így viszont a mamával kimennek a strandra, játszótérre, cukrászdába... és sokkal jobban érzi majd magát. Nem is kellett nagyon rábeszélni Danit, majd kiugrott a bőréből örömében, hogy mehet a mamával a strandra. :-D

Szóval most egyedül vagyok. Pontosabban Brúnó kutyával kettesben. Ki sem tettem a lábam egész nap a lakásból, csak amíg kiteregettem a teraszon a ruhákat. Egy kis házimunkát leszámítva a nap legnagyobb részében csak feküdtem, aludtam. Bezárkóztam, bekapcsoltam a klímát és pihentem. Nagyon unalmas egyedül, hiányzik Dani.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr622077415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása