Igazi nő

 2010.06.16. 23:58

Nincs semmi új izgalmas hírem. :-( Kéreti magát a kiscsaj, igazi nő! :-)

Tegnap este már majdnem elindultam a kórházba. Határozott fájásaim voltak, néha ki sem tudtam egyenesedni. De valahogy fura volt, mert ugyan megvolt a kb 5 perces periodicitás, de nem úgy hogy kb fél párc fájás, 4ésfél perc szünet, újra fájás. Hanem pont fordítva kb 5 percenként volt egy kis szünet a szinte egybefüggő fájások között. Erős menstruációs görcs jellegű volt, és kőkemény volt a hasam is. Aztán addig addig figyelgettem, hogyan alakul, míg elaludtam. Hajnal 3-kor ébredtem fel, addigra teljesen elmúltak a fájások és a keményedés is. :-( És azóta sem jelentkezett újra.

A mai ctg-n sem látszott jele, hogy beindult volna valami, de én sem érzem úgy, ezért hazaküldtek. Mivel mindennap kell már mennem, holnap is megyek a kórházba délelőtt. Ismét megnézi az orvos a magzatvizet. Ezután a vizsgálat után voltak a tegnapi görcseim is, úgyhogy lehet hogy megismétlődik.

Kétszer is sétáltam egy nagyot ma a kutyával, hátha a járkálástól beindul a szülés, de meg se kottyant. Jobban bírtam a gyaloglást, mint egy hónapja. Nem tudom mivel tudnám kicsalogatni a hugicát. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr632087814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fém fatál 2010.06.17. 09:08:18

Napsugaras június 17-ét!
Tudom, ez nem az én blogom, és azt is, hogy semmit nem jelent, de mégis hadd örömködjek el, hogy ezelőtt 14 évvel, ezen a napon indult el az Élet rögös útján egy 4 kilós csomag, aki azóta 45-ös lábat és 176 centis testet növesztett, remek bizonyítványt kapott idén is, és itt olvas mellettem a nappaliban.
Boldog születésnapot, én "picurka" Danikám. Boldog (reménybeli) szülésnapot, Csilla! :))

Mirama 2010.06.17. 14:07:35

@Fém fatál: Gratulálok és boldogságosat a nagyfiadnak!
Reméljük másnak is ilyen nagy nap lesz a mai! ;-) Kitartás, Csilla!

allisc 2010.06.17. 22:25:10

@Fém fatál: Heppibörzdéj tu Dani!!!!!! :-DDD Nagynagy gratula a fiatalembernek! Azzztaaaaa.... 14 évesen 176cm és 45-ös lába van??????? Mivel etetted ezt a gyereket???? :-DDDD
süti beállítások módosítása