Kezdünk összeszokni

 2010.06.29. 23:17

 

Nem tudok a képhez mit hozzáfűzni... :-) Imádom!!!

Kezdünk egyre jobban összeszokni mindhárman. Bár kialakult napirendünk távolról sincs, de kb látszódik, hogy melyik napszakokban aktívabb Zsófi. Így most már nagyjából tudom, hogy mikor tudok Danival foglalkozni vagy házimunkázni.

Danit elvitte ma délután a strandra anyukám. Olyan jól érezte magát, hogy még sírt is, amikor haza kellett jönni. Anyu szerint többet volt víz alatt, mint fölött a kis búvár. :-)))

János újra telefonált, ezúttal fel tudtam venni a telefont. Danival akart beszélni. Ő azonban nem akart az apjával. János erősködött, hogy de akkor is adjam. Először megfogni sem akarta Dani a telefont, végül mondtam neki, hogy akkor legalább ezt mondja meg neki. Erre hajlandó volt, úgyhogy csak annyi volt, hogy közölte az apjával hogy nem akar beszélni és már vissza is adta nekem a telefont.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr352119714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirama 2010.06.30. 08:38:14

Jajjj de aranyos!!! :-)))
De jót mosolyogtam! :-D

(Ez van! János kezdjen hozzászokni!)

lighthouse · http://www.lighthouse.blog.hu 2010.06.30. 10:36:14

Atyaég, én nem tudom elképzelni, hogy egy ember miként képes olyan érzésekkel élni normálisan, hogy van egy jófej kisfia, aki lassan utálja és van egy kislánya, akire meg nem kíváncsi. Döbbenet! :(

allisc 2010.06.30. 20:13:02

@lighthouse: @Mirama: János úgy gondolja, hogy Danit én hangolom ellene. A kicsit meg letudja annyival, hogy csak én akartam. Ezt nem akarom újramagyarázni, sokat írtam anno erről. Tényleg én döntöttem úgy, hogy nem ölöm meg a picit, és egyre inkább úgy érzem, életem legjobb döntése ez a drága kincs!

Mirama 2010.06.30. 20:41:04

@allisc: Valamelyik régebbi bejegyzésednél, még jóval Zsófibaba születése előtt írtam, hogy szerintem ez lesz életed egyik legjobb döntése! :-) Örülök, hogy egyre erősebb benned ez az érzés! :-)
Olyan nagyon édes ez kislány, főleg ebben az alvópózban! ;-)

Libelle · http://penzeszsak.blog.hu/ 2010.06.30. 23:10:40

Annyira édes! Fura, hogy még ott a tojáshéj a fenekén, de már az oldalán alszik. Vagy megtámasztottad a hátát valamivel? Dani hiába utasítja el magától az apját, úgyis rád fogják, hogy telebeszélted a fejét. Annyira sajnálom, hogy az életeteket ennyire beárnyékolja az ex-ed. Pedig mennyivel felhőtlenebb lehetne, ha békén hagyna benneteket (vagy el se hagyott volna soha)
süti beállítások módosítása