Tökéletes :-)

 2010.07.01. 23:40

Keresgélem a jelzőt a mai napra, de csak annyit tudok írni, hogy tökéletes. :-) Zsófi hatalmasakat aludt a hűvös szobában, mikor ébren volt, akkor pedig békésen nézelődött, "beszélgettünk", egyáltalán nem sírt és nem volt nyűgös. Danival nagyokat társasoztunk, este pedig együtt sétáltunk négyesben: Zsófi, Dani, Brúnó és én. :-) Bekapcsoltam ma már a klímát, és reménykedem, hogy nem fázott meg a kis drágám. Mindannyian sokkal jobban éreztük magunkat, hogy nem szenvedtünk a hőségtől.

Nagy esemény is történt! Leesett Zsófi köldökcsonkja. :-D Úgy emlékszem Daninál sokkal később történt, így meglepett egy picit. Szerintem szép a helye, de még kezelgetni kell neki. Ezentúl viszont egyszerűbb lesz. Azért is örülök neki, mert mindig sírt a kezelésnél, hiába mondják, hogy nem fáj nekik, nehéz elhinni a keserves sírás hallatán.

Dani napról napra egyre anyásabb. Eddig is bújós cica volt, de most tovább fokozódott a ragaszkodása. Egyik oka biztosan a kistesó. Nem látom féltékenynek továbbra sem, mert sokszor mondogatja, hogy milyen aranyos baba. Gondolom látja, hogy mennyit babusgatom Zsófit, és ő is több szeretet igényel. A másik ok szerintem anyukám. Említettem már, hogy az autista gyerekeknek mennyire fontosak a kialakult szokások, szabályok, és anyu nincs mindig tisztában vele, mit hogyan szoktunk csinálni. És Dani ilyenkor hozzám "menekül", azt akarja hogy én csináljam, én foglalkozzak vele, ne a mami.

Szép lassan haladok a hivatalos ügyek intézésében. Már megvan a születési anyakönyvi kivonat, lakcímkártya, TAJ kártya, voltam az oep-nél, az otp-ben... Holnap intézem a tgyást és folyamatosan a többit. Jó, hogy itt van anyu, így két szoptatás között mikor alszik a kis hercegnőm :-) meglógok és elintézek valamit. A szocpollal úgy érzem gondok lesznek, János aláírása is kell hozzá. :-( Elvileg neki is érdeke, hogy ennyivel kevesebb hitel legyen a házon, de simán el tudom képzelni, hogy bosszúból nem írja alá a papírokat. Már előre gyomorgörcsöm van amiatt, hogy beszélnem kell vele. Na meg attól is, hogy apás hétvége jön elvileg... Ha Dani nem akar menni, akkor én nem fogom erőltetni, így viszont megint balhé lesz. :-(

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr342124336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása