Nyugtalan esték

 2010.07.04. 23:56

A tegnapi posztot keresztbehúzta a kis hercegnőm. :-) Az elmúlt napokban egyre nehezebben aludt el este, és tegnap ez odáig fokozódott, hogy kb este 8-tól éjfélig nem bírtam letenni. Csak akkor nyugodott meg, ha cici volt a szájában. Akkor békésen aludt, de ha letettem az ágyba 2 percen belül felébredt és sírt. :-( Nagyjából ugyanez megismétlődött ma is, csak nem annyira durván mint tegnap. Ma azért meg tudtam vacsorázni és le tudtam zuhanyozni annyi idő alatt amíg észrevette, hogy kicsempésztem a cicit a szájából. :-) Nem tudom miért ilyen nyugtalan esténként. Szerintem nem a hasa fáj, mert akkor a szopizás nem nyugtatná meg. Dani hasfájós volt, és emlékszem, hogy ő megvigasztalhatatlanul sírt olyankor. Talán nincs elég tejem estére, és éhes marad??

Napközben továbbra is tündéri baba Zsófi. Sokat és nyugodtan alszik, de ha ébren van, akkor is csendesen nézelődik. Például a kanapé egyszínű zöld támláját úgy képes nézegetni fél órán keresztül, mintha valami érdekes filmet nézne a moziban. :-)

Dani nagyon izgatott, holnap napközis táborba megy a közeli strandra. Már tavaly is volt hasonlóban, csak nem itt, hanem ahová síelni is járunk télen. Csakhogy akkor nem mondtuk neki, hogy az tábor. :-) Most aztán izgul, mi lesz, hogy lesz, milyenek lesznek a gyerekek, mit csinálnak majd... És van egy nagy gondja is: adtam neki egy kis zsebpénzt, hogy vehessen magának egy fagyit. De ő még soha nem vett semmit egyedül, és azon stresszel, hogy nem fogja tudni megcsinálni. Hiába mondom, hogy kérhet segítséget majd a felnőttektől, aki vigyáz rájuk. Kicsit meglepődtem, hogy ez ekkora probléma lesz neki, pedig egy nagyon talpraesett kisfiú. Én rontottam el, hogy nem hoztam még ilyen szituációba őt? Vagy normális ez, hogy 7,5 évesen nem tud vagy nem mer egy fagyit kérni az eladótól??

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr142129785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása