Gyerek lehúzása :-(

 2010.07.05. 22:37

Fel vagyok háborodva, milyen gusztustalan emberek vannak!! Dani ma táborban volt, egyébként nagyon jól érezte magát, ezzel semmi gond nem volt. Mint ahogy írtam tegnap, adtam neki zsebpénzt, hogy vehessen egy fagyit magának. A kedvence az a golyócskás fagyi, ice'n'go, 350ft a poharas verziója, ilyet szokott kérni, most is ilyet vett magának - egyedül. Az ezresből ötszáz forintot adtak neki vissza! Egy 7 éves számolni nem tudó gyereket ver át a parasztja. Remélem gyógyszerre költi azt a pénzt... grrr.....

Nem a 150ft borítja a havi költségvetésünket, hanem az elv dühít. És tutti nem tévedés, mert múlt héten anyut is átverte, akkor is 500-at kért a pasi, és blokkot sem adott, mikor először vett Daninak. Másnap már jobban figyelt anyu, és akkor már csak 350 volt, és blokkot is kapott. Lehet, hogy holnap bemegyek és elbeszélgetek az "úriemberrel".

És most hogy jól kidühöngtem magam, jön a pozitív része. :-) Büszke vagyok Danira, hogy olyan ügyes és bátor volt, hogy egyedül vett magának fagyit!!! :-)))) Jól megdícsérgettem érte.

Ma megint telefonált János, és Danival akart beszélni. Dani pedig ma sem akart vele. János azt akarja, hogy beszéljem rá a gyereket, hogy elmenjen vele valahová. Én viszont nem fogom befolyásolni Danit semmilyen irányba. Az a helyzet, hogy nálunk már jó ideje egyáltalán nem téma apa. Ő nem kérdez, nem hozza szóba. És mivel nekem sem a kedvenc témám, én se beszélek neki róla. Nem is tudnék mit mondani, jót legalábbis nem, rosszat meg nem akarok.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr322132072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirama 2010.07.06. 09:07:54

Szemét emberek vannak! :-(

De Dani nagyon ügyes volt! :-)) Egy gyerek életében nagy esemény, ha egyedül vásárol valamit!

(Méghogy Te beszéld rá!? Normális??? Jól elszúrta az életét!)
süti beállítások módosítása