Ajándék

 2010.07.06. 22:38

Azon gondolkodtam, hogy mennyire más a második gyerek??!! Az elsőnél mindenen aggódtam, nem tudtam hogyan csináljam, minden etetésnél méricskéltem, agyon fertőtlenítettem... nem tudtam élvezni igazán a babázást. Most pedig felszabadult, magabiztos vagyok, csak az örömet és boldogságot érzem! Problémamentesebb volt a terhességem, sokkal könnyebb volt a szülés, és itthon is minden simábban, egyszerűbben megy mint annak idején Danival. Tisztában vagyok vele, hogy még nem szállt fel a rózsaszín köd :-) de úgy érzem ez a kislány életem legszebb ajándéka!! :-)

Dani ma is nagyon jól érezte magát a táborban. Úgy elfáradt a drágám, hogy mikor hazajött, csak üveges szemmel bámult ki a fejéből. :-) A mai fagyizásnál már jól adtak vissza neki, úgyhogy megúszta a fagylaltos, hogy ráborítsam a pultot! :-DDDD

János ma is telefonált, és Dani nem beszélt vele. Azt akarja, hogy beszéljem rá a gyereket, hogy vasárnap menjen el vele valahová. Pedig nem fogok neki lobbizni. Megkérdezem Danit, hogy akar-e menni, ha igen elmehet, ha nem, akkor marad.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr702134474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirama 2010.07.07. 08:49:19

Lehet, hogy olvassa a blogodat és berezelt! :-DD

(vannak esetleg újabb képek Zsófi babáról? :$)

allisc 2010.07.07. 23:09:34

@Mirama: Persze hogy vannak, néhány száz... :-DD
süti beállítások módosítása