Mormota

 2010.07.11. 20:13

Kis mormotám átaludta a mai napot :-) úgyhogy hosszú estére készülök. Gyorsan megírom a mai posztot, mert most még alszik, de ha felébred utána éjfélig biztosan szórakoztatnom kell. :-D

Egész nap összesen kb 1,5 órát volt ébren Zsófi. Ezért aztán egy csomó mindent meg tudtam csinálni. Ablakot pucoltam, mostam, vasaltam... délután elvittem Danit játszóházba, utána sétáltunk egy nagyot Brúnó kutyával... nagyjából annyit ültem nyugodtan, amíg szoptattam. Mostanra már elfáradtam kicsit.

Nah ébredezik a kicsi lány, mennem kell!

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr142145034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirama 2010.07.12. 08:27:26

Huhh, mennyi minden történt veletek!
János "dolga" nem semmi! Nem kis dolgokat csinálhatott, ha abból a pozícióból őt elküldték! De nagyon "elcseszte" az életét! :-(

A "négyesléttől" (Brúnót is beleértve természetesen :-D) szerintem ne félj, Te olyan vagány anyuka vagy, hogy minden simán fog menni! ;-)

A nagy meleg miatt lett mormota Zsófiból? :-) Hogy bírja szegényke ezt a nagy hőséget?

allisc 2010.07.12. 22:06:28

@Mirama: Sztem még mindig nem látta be János, legalábbis aból ítélve, ahogy ma bezélt velem :-(
A meleget nehezen bírjuk mindannyian, megy a klíma, de csak gyengén.
süti beállítások módosítása