"én anyukám"

 2010.07.13. 22:33

Nem egy pihenős nap volt a mai. Zsófi egész tűrhetően aludt az éjjel, úgyhogy bírtam a strapát. :-) Délelőtt takarítottam meg sütit sütöttem, utána babanézős vendégség jött hozzánk, délután pedig kimentünk a strandra. Este 7-kor értünk haza, még gyorsan elvittük Brúnót sétálni, fürdés, vacsora, altatás... most tudtam leülni először, persze a szoptatásokat leszámítva. :-)

Még emlékszem, hogy 7,5 évvel ezelőtt, mikor Dani 3 hetes volt ki se dugtuk a lakásból az orrunkat, látogatókat nem fogadtunk, minden etetésnél méricskélés, fertőtlenítés, lábujjhegyen jártunk, alig aludtunk valamit... Zsófikám meg jól bele fog szocializálódni a sok jövés-menésbe, nyüzsgésbe. :-)

Dani nagyon kis tündér, egyre többet puszilgatja a babát. Volt ma egy érdekes beszélgetésünk. Mikor sütöttem a sütit, odament Zsófihoz és elmesélte neki, hogy "képzeld, az én anyukám finom csokis muffint süt". Erre elmagyaráztam neki, hogy Zsófinak is én vagyok az anyukája, nemcsak neki. Ezen nagyon megdöbbent :-) és láttam rajta, hogy ezt a témát elő kell még vennünk a közeljövőben!

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr22150171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirama 2010.07.15. 11:35:24

Hát igen, azt még szokni kell, hogy Te nem csak az Ő, hanem Zsófi anyukája is vagy! :-)
De tündér lehetett! :-D
süti beállítások módosítása