Szivat a upc

 2010.07.14. 22:21

T.homárba illő módon szivatott ma meg a upc. Hónapok óta küldözgetik a leveleket az új műholdra való átállásról, és hogy majd felkeresnek telefonon, időpontot egyeztetnek és jönnek és beállítják... Na ehhez képest ma egyeztetés nélkül becsöngetett egy szerelő. Nem igazán volt alkalmas, mert épp itt volt a logopédus Daninak foglalkozást tartani. De hát mégse küldhettem el, beengedtem csinálja meg. Foglalkozni azt nem tudtam vele a pici meg a logopédus miatt, úh megmutogattam hol vannak a beltérik, és rábíztam.

A fickó kb fél óra után közli, hogy kész van, de az egyik beltérink nem jó, azt nem tudta megcsinálni, és itt írjam alá. Na jó, de mi lesz a rossz beltérivel? Ő azt most nem tudja kicserélni, hívjam a upc-t kijönnek kicserélik. Én hülye aláírtam és hagytam elmenni.

Próbáltam hívni a upc-t, többszöri nekifutásra összesen kb 1 óra zenehallgatás "kérjük türelmét minden ügyintézőnk foglalt" után végre sikerült beszélnem egy ügyintéző hölggyel. Először távsegítséggel akarta megoldani a dolgot, hiába mondtam h nemrég ment el egy szerelőjük, ha ő személyesen nem tudta megcsinálni, nekem se fog menni... Erre kedvesen közölte, hogy jó akkor küldenek valakit 5000 plusz áfa kiszállási díjért és kicserélik. Azt hittem roszul hallok. A szerelő előtt tökéletesen működött, ha nem engedem be a kapun a kollégájukat, akkor most is működne. És én fizessek, hogy újra működjön????

Erre felajánlotta, hogy akkor vigyem be személyesen a beltérit és kicserélik. Tehát ezek után én rohangáljak a 3 hetes babával.... grrrr. Sajnos beláttam, hogy nem fogok velük dűlőre jutni, két szoptatás között délután elvittem és nagy kegyesen kicserélték. Amint lesz energiám ezzel foglalkozni, körbenézek a műholdas tv szolgáltatók között!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr142152315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

upc on-line · http://www.upc.hu 2010.07.15. 11:29:49

Kedves Blog író!

Cégcsoportunk egyik szolgáltatójával kapcsolatban írt ( a műholdas szolgáltatást 2010. július 5-től a UPC DTH S.à.r.l. biztosítja az országban.) bejegyzésével kapcsolatosan szeretnénk felajánlani segítségünket, ezért kérjük, hogy küldje meg számunkra az előfizetői adatait a upconline@upc.hu e-mail címre. (cím, ügyfélszám)
Reméljük, közbenjárásunk révén sikerül rendeznünk a blogjában leírt problémát.

Üdvözlettel:
upc on-line

Mirama 2010.07.15. 11:38:33

Szent ég! Ilyen is van??? A UPC olvassa és reagál egy előfizetőjük blogbejegyzésére??? Ilyet se láttam még!
Kíváncsi leszek mi sül ki belőle!? Csilla! Lehet, hogy megérte panaszkodni! ;-)

allisc 2010.07.15. 21:51:47

@Mirama: Aztaaaa... :-) Ezentúl csak így fogok a upc-vel kommunikálni!! A fene fog órákig a telefon végén lógni! Csak megírom a blogban és kész! :-DDDD

allisc 2010.07.15. 21:53:37

@upc on-line: Kedves upc online! Köszönöm a felajánlott segítségüket, mint ahogy írtam a posztban megoldottam a problémát.
Üdv

upc on-line · http://www.upc.hu 2010.07.16. 11:12:01

Azt a bejegyzése alapján láttuk, hogy az Ön problémája -ha nem is zökkenőmentesen- megoldódott. Mivel javítani szeretnénk ügyfeleink kiszolgálásának a színvonalát és elkerülni annak lehetőségét, hogy hasonló eset a jövőben megismétlődhessék, szerettük volna megtudni, hogy melyik alvállalkozónk járt Önnél. Így, amennyiben az esettel kapcsolatosan tudna részletekkel szolgálni számunkra, azt megköszönnénk, természetesen azt a jogát is tiszteletben tartjuk, ha ezzel a lehetőséggel nem kíván élni.

Üdvözlettel:
upc on-line
süti beállítások módosítása