T.homárba illő módon szivatott ma meg a upc. Hónapok óta küldözgetik a leveleket az új műholdra való átállásról, és hogy majd felkeresnek telefonon, időpontot egyeztetnek és jönnek és beállítják... Na ehhez képest ma egyeztetés nélkül becsöngetett egy szerelő. Nem igazán volt alkalmas, mert épp itt volt a logopédus Daninak foglalkozást tartani. De hát mégse küldhettem el, beengedtem csinálja meg. Foglalkozni azt nem tudtam vele a pici meg a logopédus miatt, úh megmutogattam hol vannak a beltérik, és rábíztam.
A fickó kb fél óra után közli, hogy kész van, de az egyik beltérink nem jó, azt nem tudta megcsinálni, és itt írjam alá. Na jó, de mi lesz a rossz beltérivel? Ő azt most nem tudja kicserélni, hívjam a upc-t kijönnek kicserélik. Én hülye aláírtam és hagytam elmenni.
Próbáltam hívni a upc-t, többszöri nekifutásra összesen kb 1 óra zenehallgatás "kérjük türelmét minden ügyintézőnk foglalt" után végre sikerült beszélnem egy ügyintéző hölggyel. Először távsegítséggel akarta megoldani a dolgot, hiába mondtam h nemrég ment el egy szerelőjük, ha ő személyesen nem tudta megcsinálni, nekem se fog menni... Erre kedvesen közölte, hogy jó akkor küldenek valakit 5000 plusz áfa kiszállási díjért és kicserélik. Azt hittem roszul hallok. A szerelő előtt tökéletesen működött, ha nem engedem be a kapun a kollégájukat, akkor most is működne. És én fizessek, hogy újra működjön????
Erre felajánlotta, hogy akkor vigyem be személyesen a beltérit és kicserélik. Tehát ezek után én rohangáljak a 3 hetes babával.... grrrr. Sajnos beláttam, hogy nem fogok velük dűlőre jutni, két szoptatás között délután elvittem és nagy kegyesen kicserélték. Amint lesz energiám ezzel foglalkozni, körbenézek a műholdas tv szolgáltatók között!!!