Balhé lesz :-(((

 2010.07.16. 22:21

Balhé lóg a levegőben. :-((( Holnap János el akarja vinni Danit. Ő azonban továbbra sem akar elmenni. Ma azt mondta, hogy zárkózzunk be, és csináljunk úgy, mintha nem lennénk itthon, amikor jön apa. Teljes mértékben megértem őt, és nem fogom erőltetni. De János képtelen megérteni Dani érzéseit. Biztosan balhé lesz belőle... :-((((

Nagyon jó napunk volt ma, bár semmi különleges programunk nem volt. Azokat a napokat szeretem, amikor én osztom be az időmet, és nem kell senkihez vagy semmihez alkalmazkodnunk. Ilyenkor nem kell kapkodnom vagy azon izgulnom, hogy befejezzük-e szoptatást időre. És ma egy ilyen nyugodt napunk volt.

Estefelé, mikor csillapodott a hőség, elmentünk a gyerekekkel és Brúnóval egy nagyot sétálni. Danika most először tolta a babakocsit. :-) Annyira édes volt!!!  Úgy sajnáltam, hogy nincs nálam fényképezőgép, és nem tudom megörökíteni ezt a pillanatot. Leírhatatlanul jó érzés volt, ahogy néztem őket. :-))))

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr522156414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása