Hazaértünk

 2010.07.25. 22:05

Megérkeztünk a nyaralásból! Nagyon szuper volt, totál hulla vagyok! :-))) Két gyerekkel egyedül a nyaralás nem pont a pihenésről szól. Viszont kimozdultunk itthonról, kikapcsoltam az itthoni problémákat és elsősorban Dani nagyon jól szórakozott. 

A fürdésen kívül volt csúszdázás, vizibiciklizés, vizigömbben ugrálás, vidámpark, kalandpark, lángos, fagyi... és minden ami a gyerekeknek a Balatonon kijár! :-D Barátnőmékkel voltunk, S-el és az ő két gyerkőcével. Két felnőttre jutott a 3 nagy és 1 pici gyerek, de nem győztük őket körbeugrálni.

Daninak már önmagában az nagy élmény volt, hogy 1 hétig nonstop gyerektársaságban volt. Szegénykémnek sokszor érzem hogy kevés vagyok, főleg most nyáron a szünetben, hiányolja a korabeliek társaságát. Eleinte nehezen viselte, hogy vigyáznia kell a fülére, de aztán megszokta, és csütörtöktől pedig már merülhetett ő is a víz alá. 

Zsófika jókat aludt a strandon, bár néha nyűgös volt a borzasztó meleg miatt. Egészében azonban nem panaszkodhatok, jól viselte, hogy állandóan hurcoltuk a kis fenekét. :-) Én meg belejöttem a nyilvános helyen szoptatásba, naponta 2-3 alkalommal kellett őt a strandon megszoptatnom, de szopiztunk a zamárdi kalandparkban is. :-)

Igazából már tegnap este hazaértünk, de még csak most tudtam leülni a számítógép elé. Ma egész nap mostam, pakoltam, takarítottam, de még mindig nem értem utól magam. Igaz, közben nekiálltam Dani szobájában egy nagyobb rendrakásnak, merthogy helyet kell csinálnom az íróasztalának. Átválogatom a játékait, egy részét elteszem már Zsófinak, egy másik részét rászoruló gyerekeknek fogom adni, a törötteket vagy hiányosakat kidobom... nyugi... még így is rengeteg marad neki! :-DD

Szórakozik velem a blog.hu... először nem akarta elmenteni amit írtam, most meg ez a kisebb betű... na mindegy, végre legalább megjelenik.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr92175668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása