Kettesben

 2010.08.01. 23:13

 

Danit elvitték a szüleim magukhoz nyaralni. Még csak ma délután mentek el, de már most rettenetesen hiányzik. Üres a lakás nélküle és olyan céltalan vagyok. Itt van Zsófi babám velem, de hát ő csak eszik-alszik, az időm töredékét tölti csak ki az amikor ébren van. Itt lenne az idő pihenni, de képtelen vagyok rá. Hosszú lesz ez a hét... :-(

Délután/este ültem itt a kanapén, tévét néztem, de csak bámultam ki a fejemből, nem tudnám megmondani mi ment a tévében. Aztán telefonálgattam, és beszerveztem az egész hetemet, minden napra valami programot vagy intéznivalót, hogy ne ücsörögjünk bambán itthon 1 hétig.

Zsófi átaludta az egész napot. Tegnap este 9 óta gyakorlatilag folyamatosan alszik. Időnként felkelt enni, de amint jóllakott azonnal visszaaludt. Estére már annyira hiányzott, hogy babázzak vele, hogy felvettem a kezembe simogattam, beszéltem hozzá, de arra sem ébredt fel. A fenti képen is csak véletlenül volt résnyire nyitva a szeme. :-)

Pár napja azt vettem észre, hogy vagy kevesebbet eszik Zsófi vagy nekem lett több tejem, de az biztos, hogy nagyobb a kínálat mint a kereslet. Sokszor alig várom, hogy felébredjen enni, mert már fáj a mellem. Ez főleg éjszaka fordul elő, merthogy kezdi átaludni az éjszakát, és kimarad egy szoptatás.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr152192216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirama 2010.08.02. 07:59:58

Istenkém! De csinos baba! :-)

Daninak jó nyaralást, Neked pedig kitartást, ripsz-ropsz eltelik ez a hét! ;-)
süti beállítások módosítása