Tangásított úszógatya :-)

 2010.08.11. 22:48

Ma megint nagyon nyüzsgős napunk volt, olyan fáradt vagyok, hogy összeesni sincs erőm. :-) (Ez most csak erőltett mosoly...) Reggel ahogy felkeltünk összecuccoltam a gyerekeket és irány a strand. Egész napos pancsolás, csúszdázás... után délután egyenesen a gyógypedagógushoz mentünk foglalkozásra. Onnan haza, kutyasétáltatás, vacsorafőzés, fürdetés, altatás... Este 9-kor ültem le először. Ilyenkor persze mindig megbánom, hogy lehetek ekkora marha, hogy ilyesmit bevállalok két (ekkora) gyerekkel. De holnapra kialszom és legközelebb is megteszem Daniért, hogy jól érezze magát! :-D

Danikám gyermeki ártatlansága sziven ütött ma a strandon. Két csúszda volt, az egyik a kisebbeknek a másik nagyobbaknak. Ő igazából még csak a kisebbeknek valón csúszhatott volna, de nagyon szeretett volna a másikon is. Mondtam neki, hogy mondja meg az úszómester bácsinak, hogy ő már 8 éves, és akkor lecsúszhat. Dani rám nézett, és legörbülő szájjal, majdnem sírva mondta "de Anya, én nem akarok hazudni". Uhhh hirtelen rádöbbentem, hogy arra biztattam a fiam, hogy hazudjon. Igazából már kevesebb, mint 2 hónap van a szülinapjáig, tehát csak kis csúsztatás lett volna, de akkor is hazugság. Megegyeztünk végül, hogy azt mondja,  mindjárt 8 éves lesz, így elfogadható volt az ő kis igazságos lelkének is, és le is csúszhatott.

Azon viszont nagyon jókat nevettem, ahogyan nekikészült a csúszdázásnak. :-)) Rájött (vagy valaki mutatta neki?), hogy ha tangásítja az úszógatyáját, akkor gyorsabban fog tudni csúszni. Úgyhogy szépen behúzta a fenekébe a gatyáját, mint a csajok a tangabugyit. :-D Igen vicces volt hátulról nézve, mindenhol szépen le van barnulva, de a piros tangaúszógatya alól kivillan a fehér popsija és így rohan fel a csúszdalépcsőn... :-DDDDD

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr442215792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása