Végre lazán

 2010.08.13. 22:06

Tegnap képtelen voltam rendes posztot írni. Fontos esemény volt, hogy Danival pulmonológián jártunk, mert már több mint 1 hónapja köhög, főleg reggelente. Csináltak allergia tesztet, jajjj, szegénynek nagy tortúra volt, nagyon sírt. :-( De a lényeg, hogy nem allergiás semmire, azok közül legalábbis, amit néztek. Így viszont antibiotikumot kell szednie. Tablettát irattam fel, mert a szirupról hallani sem akar, és olyan ügyesen beveszi a kis drágám!!! :-)

Ma végre-végre egy kicit pihenősebb, lazább napunk volt. Persze ez nem azt jelenti, hogy nem csináltunk semmit, hanem csak annyit, ami jólesett. Reggel jó sokáig aludtunk, szerencsére ebben Zsófi is partner volt. :-) Aztán mostam, vasaltam, takarítgattam, délután pedig kimentünk a közeli strandra pancsolni egyet. Hétvégére se tervezek komolyabb programot, mert az elmúlt napokban túl sok volt belőle.

Elvileg apás hétvége lenne, de János nem is jelentkezett. Gondolom elege lett belőle, hogy sosem akar Dani vele találkozni, így már nem is próbálkozik. Ebben a hónapban kivételesen időben utalt gyerektartást, cserébe viszont felét a "szokásosnak". Gusztustalan amit művel... Mikor elköltözött megállapodtunk egy összegben (X), ezt fizette is eleinte. Mikor kiderült, hogy terhes vagyok, onnantól már csak X/2-t fizetett. Most, hogy megszületett Zsófi, már csak X/4-et utal. A gyerekeken akar bosszút állni...

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr572220337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása