Diavetítő

 2010.08.16. 23:36

Mikor nemrégiben átrendeztem Dani szobáját az iskolakezdésre készülődve, megtaláltam a réges-régi diavetítőnket. Amilyen nekem is volt gyerekkoromban, az a szalagos fajta. Azóta Danival esténként diafilmeket nézegetünk. :-) Inkább nagyobbaknak való filmjeink vannak, nem igazi mesefilmek, Verne és Rejtő klasszikusok, de mégis tetszenek Daninak. A kedvence a Kétévi vakáció. Este alig várjuk, hogy elaludjon Zsófi, és elvonulunk vetítőzni... :-)

Hatalmas vihar volt nálunk ma délután. Ez önmagában még nem nagy szám, igen gyakran van ilyen mostanában. Csakhogy ma mikor elmentünk vásárolni, még sütött a nap, sehol egy felhő, kint hagytam a teraszon a ruhákat száradni, ablakok nyitva... A vihar után értünk haza, a ruhák eláztak, az ablakon beömlött az eső... a tetőri szobában a padlőszőnyeg csurom víz, a ruhákat moshattam újra... :-(((

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr322226868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása