Star Wars

 2010.08.22. 22:45

Dani már egy ideje nagy Star Wars rajongó, annak ellenére, hogy egyetlen részt sem látott még belőle. Imádja a Star Warsos legókat, képeket... Ma este volt a tévében az első rész, gondoltam belenézünk, de azt hittem nem fog neki tetszeni, anno a Pókemberrel is így volt. Óriásit tévedtem! Olyan édesen izgulta végig, teljesen beleélte magát, még el is érzékenyült, dörzsölgette a szemét, amikor Anakin Skywalker elbúcsúzik az anyukájától és elmegy Qui-Gon Jinn-nel, hogy Jedi lovagot neveljen belőle. Egyes jeleneteknél tudta előre mi fog történni, először nem is értettem honnan. Aztán kiderült, hogy a youtube-on látott olyan videókat, ahol lego-val játszották el azokat a részeket. Úgy látom be kell szereznünk dvd-n. :-))

Minden jel szerint Zsófi is az én bioritmusomat örökölte. Amióta az eszemet tudom, késő éjjelig fent vagyok, reggel pedig jó sokáig alszom - persze csak ha tehetem, mert suli-munka mellett korán kell kelni. Még Dani születése előtt attól rettegtem, hogy majd lesz egy olyan gyerekem, aki reggel ötkor ébred minden nap, beleértve a hétvégét is. És jött Dani, aki még engem is túltesz az alvásban, magától soha nem ébred fel 9-10 előtt, igaz, este sem bír elaludni időben. Zsófi szintén zenész, este 10 előtt képtelen vagyok elaltatni, "reggel" pedig akár délig is alszik, de 9-ig mindenképpen... (persze eszik, de azonnal visszaalszik) Már látom a jövőt, hétvégente és szünetekben versenyt fogunk aludni reggelente mi hárman! :-DDD (És itt kell megjegyeznem, hogy a világ legnagyobb baromsága, hogy 9h előtt kezdődik suli vagy munkaidő. Törvényileg tiltanám! :-D)

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr222239943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirama 2010.08.23. 11:05:27

Csak most tudtam elolvasni egy csomó posztot! Hát ez a Zsófi baba!!! Egyre szebb! Köszi, hogy tettél fel képeket! :-)
Remélem sikerül ez + "pénzügyes" dolog! Szurkolok Nektek! Nagyon jó lenne! (látom/olvasom János nem szakad meg az erőlködéstől, h segítsen nektek :(

Vigyázzatok magatokra!

allisc 2010.08.23. 22:07:37

Köszi! :-) A szurkolás jól jön, ha összejön mindkét dolog, ami most kilátásban van, minden gondunk megoldódna! :-D
süti beállítások módosítása