Naggyon szőke

 2010.08.24. 22:59

Okmányirodában voltunk ma ügyeket intézni, többek között lejárt Dani parkolókártyája. Csak Zsófit vittem magammal, gondoltam ez így egyszerűbb, és minek kínozzam a sorbanállással Danit is. Nagy nehezen sorra kerültünk, mikoris az ügyintéző mondta, hogy akkor lefotózza a gyereket... és én ekkor döbbentem rá, hogy ja, gyereket? azt nem hoztam magammal... :-DDD Nagyon rendes volt a hölgy, mondta, hogy menjek el érte nyugodtan, nem kell újra sorbanállni, csak kopogjak be és megcsinálják. Még órák múlva is röhögtem magamon, mennyire szőke vagyok! :-D

Kezdek aggódni Zsófival kapcsolatban. Még alig múlt 2 hónapos, de nekem már most nehezemre esik időnként őt cipelgetni, vagy hosszasan tartani. Ha ebben az ütemben hízik, féléves korára felemelni sem tudom majd! :-D Na jó, tudom, hogy nem lesz ez mindig így, és lassulni fog ez a rohamos hízás, na de az tutti, hogy ennél mindig csak nehezebb lesz. És hol van az még, mikor a saját kis hurkás lábain fog totyogni???

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr302245152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kaila (törölt) 2010.08.25. 12:25:38

Hordozókendőt próbáltad már?

allisc 2010.08.25. 22:11:26

Kenguruban szoktam cipelni, de úgy is kényelmetlen. Na jó, tényleg könnyebb, mint kézben.
süti beállítások módosítása