Visszaszámlálás

 2010.08.30. 22:07

Már csak 1 nap és kezdődik a suli! Jujjj már nagyon izgulok... :-) Sokkal jobban, mint Dani. Most már hetek óta vásárolok, füzeteket csomagolok, nevét irogatom mindenre stb. Persze nem egyfolytában, csak minden nap egy kicsit, mikor van pár szabad percem. Odaülök az íróasztalához, nézegetem a sok szép iskolás holmit, olyan jó érzés! :-) Eszembe jutnak róla az én kisiskolás éveim... de jó lenne még tanulni! De most az én nagy okos fiam ül az iskolapadba és kezdi a kalandot. :-D

Zsófikám napról napra egyre jobban figyel mindenre. Ma elég hosszan telefonáltam, és közben le-föl sétáltam a nappaliban, ő pedig az ágyon feküdt és nézelődött. Egyszercsak azt vettem, észre, hogy követ a szemével, ahogy jövök-megyek. :-) De a legjobban azt imádom, mikor reggel felébred, dumálgat, és mikor bemegyek hozzá, akkor nem veszem fel rögtön, hanem nevetve gügyögök neki míg vissza nem vigyorog... :-DDD Akkor felveszem és agyonpuszilgatom! :-D Így indul egy átlagos napunk, lehet irigykedni! :-DDDD

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr992260135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása