Elromlott :-(

 2010.09.02. 23:00

Már megint elromlott a számítógépem, egy kézzel a tápkábelt fogom, a másikkal pötyögök... opsz, végre el tudtam engedni. Ha esetleg eltűnnék pár napra, akkor az emiatt lesz. :-(

Túl vagyunk a második napon az iskolában. A ma reggeli búcsúzkodás is könnyesre sikerült. Kis bogaramnak mikor lefelé konyult a szája, kérdeztem, hogy mi a baj? "Aggódok a tanulás miatt!" Szegénykém fél, hogy nem fog menni neki a suli. :-(

Ennek ellenére ebéd után nagyon jókedvűen fogadott, sőt nem akart hazajönni, hanem még játszani akart. Nem sokat mesélt arról, hogy mit csináltak, csak annyit mondott szűkszavúan, hogy "nagyon jó iskolás napom volt".

Este szülői értekezlet volt, méghozzá maratoni. 2,5 óra után felálltam és eljöttem, mert Zsófit nem mertem tovább magára hagyni anyukámmal, mivel nem fogad el cumisüveget, kizárólag szoptatom. Mikor már jöttem hazafelé János hívott telefonon, Danival akart beszélni. Nem tudtam adni, mert ő is anyuval volt itthon, mondtam neki hol vagyok, de később nem hívott vissza.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr342267912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirama 2010.09.03. 08:48:43

Tündéri pofa ez a Dani! :-)
Ne aggódjon! Okos Nagyfiú! Persze hogy menni fog a tanulás neki!!!
süti beállítások módosítása