Mínuszos hónap

 2010.09.13. 21:55

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ma volt az első iskolás napunk egyedül. Merthogy eddig anyukám itthon maradt Zsófival, amíg én Danit vittem-hoztam. Egészen simán ment minden, nem késtünk el a suliból annak ellenére sem, hogy nagy dugó volt az M0-son. Szegény Zsófikámat sajnáltam nagyon a hajnali felkelés miatt, ő általában 9h-ig alszik, most meg ébresztettem 6h-kor. :-( A kocsiban visszaaludt, de hát ez mégse olyan, mintha nyugodtan az ágyában aludna.

Úgy döntöttem, hogy ma bevásárlós-főzős napot tartok. Nem a kedvenc házimunkám a főzés, ezért túl akartam rajta esni rögtön a hét elején. Főztem három félét, ezt beosztjuk, ha elfogy, eszünk bundás kenyeret! :-) Ebben a hónapban amúgyis nagyon elszállt a költségvetésem. :-( János még mindig nem utalta a gyerektartást, de a sulit már be kellett fizetnem. Vennem kellett téligumit, gépjárműadó, gyerekeknek meleg ruha, pelenka... stb erősen mínusszal fogok zárni. :-((

János telefonált este, de Dani nem akart vele beszélni.

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr602294087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirama 2010.09.14. 10:35:20

ÓÓÓ, Istenkém! Mosolygós Zsófibaba! Csodaszép! :-)

És a gyerektartás "nemfizetése" miatt nem lehet Jánost feljelenteni??? (ha már ő ilyen feljelentgetős kedvében van, akkor Te miért ne)

allisc 2010.09.14. 23:14:18

Köszi :-))) Én szerelmes vagyok, asszem érthető miért...
Folyamatban van a gyerektartás miatti kérelmem. Remélem hamarosan intézkedik a bíróság.
süti beállítások módosítása