Magyaráz

 2010.09.15. 22:12

Daninak izomláza van a tegnapi kirándulástól. :-)) Ezt azért nem gondoltam volna! Azt hittem csak lusta és azért nyafogott a gyaloglás miatt. Játszóházban is képes órákig pörögni, futkározni, ugrálni... akkor miért ne bírna gyalogolni? Sőt a sípályán se szokott semmi gondja lenni. Szegénykém most viszont sántikálva ment reggel az iskolába. Többet kéne sportolnia, de egyszerűen nem fér bele az időnkbe. Szeptembertől heti egyszer jár úszni és októbertől heti egyszer síelni. Ezen felül jár még gyógypedagógushoz, logopédushoz és plusz az itthoni fejlesztés. Azt gondolom, hogy ez is sokkal több teher rajta, mint ami egy ennyi idős kisgyereknek ideális. Valamikor gyereknek is lennie kell. :-(

Zsófikám egyre többet dumál. Olyan édes kis hangja van! :-))) Egészen más, mint Daninak volt, sokkal kislányosabb. Mikor békésen szemlélődik olyankor szokott magyarázni a játékoknak a feje felett. De olyan is van, hogy néz rám, és nekem mondja. Mint például tegnap este alvás helyett. :-) Feküdtünk az ágyban, engem nézett és gügyögött, mintha nekem akart volna mondani valamit. Persze hogy szanaszét puszilgattam. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr332299175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása