Negyedév!

 2010.09.19. 22:08

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Negyedéves, azaz 3 hónapos lett Zsófi!!!! :-DDD

Iszonyatosan repül az idő! Még Danika is megjegyezte, hogy a múltkor mikor sétáltunk azt mondtam neki, hogy Zsófi 1 hónapos. Hát igen. Azóta ripsz-ropsz elmúlt 2 hónap... Kis tündérem annyira jó baba, hogy az már szinte hihetetlen. Ma például egész nap a kanapén feküdt, nézelődött, dumálgatott, néha elaludt, evés idő környékén cuppogtatta az öklét... és ennyi. Egyszer sem sírt, hanem kb kétszer két percet nyafogott mikor éhes vagy álmos volt. Én közben tettem-vettem mellette, vagy leültem mellé, de felvenni nem kellett. Ha Dani nem lenne, kockásra unnám magam Zsófi mellett. :-D

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr992308732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása