Cikkcakk

 2010.09.28. 21:27

Kiscsaj cikkcakkozza az idegeimet. Reggel és délelőtt alig akart enni. Pár korty és vége, utána csak sírt ha próbáltam tovább etetni. Kínomban lefejtem, és megpróbáltam odaadni neki. Pohárból kiköpte, a cumisüveggel meg nem tudott mit kezdeni. Lökdöste ki a nyelvével először, aztán még öklendezett is tőle. Na ezen a ponton elkezdtem bőgni, majd felhívtam a védőnőt, hogy naésmostilyenkormivan??? Irány gyerekorvos. Remek.

Az orvos nem talált semmit, sőt kicsit hülyén nézett rám, mikor azt mondtam, hogy nem eszik. Merthogy Zsófinak bőven van tartaléka az elmúlt 3 hónapból, igencsak hurkás, és Döbrögire hajazó pocakja van. Holnapra vizeletmintát kellene produkálnunk, merthogy húgyúti fertőzés is okozhat aluszékonyságot és nem evést. Na ez még egy érdekes mutatvány lesz...

Délután aztán már hajlandó volt enni a kisasszony, bár nem mindig volt meggyőző a hatékonysága. Hjajjj ha tudnám mit érez, mire gondol, mi fáj...!!!! :-(((

A bejegyzés trackback címe:

https://allisc.blog.hu/api/trackback/id/tr532330727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása